Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@22:31:20 GMT

سعید آقاخانی بازیگر سریال کیانوش عیاری شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۹۱۷/سعید_آقاخانی_بازیگر_سریال_کیانوش_عیاری_شد

سعید آقاخانی بازیگر سریال کیانوش عیاری شد

به گزارش جهان نيوز، سعید آقاخانی بازیگر سینما و تلویزیون به مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری پیوست.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، حسن آقاکریمی مدیر تولید سریال «۸۷ متر» با اعلام خبری از این سریال گفت: به دلیل فشردگی کار و خستگی زیاد عوامل و بازیگران، فیلمبرداری سه روز تعطیل بود و از شنبه ۳۰ دی کار با جدیت و تلاش مضاعف در لوکیشن اصلی در حوالی خیابان نیلوفر تهران مجددا از سرگرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این روز‌ها به غیراز مهران رجبی، سایر بازیگران در لوکیشن منزل مقابل دوربین می‌روند و قرار است به زودی سعید آقاخانی از بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون هم به این سریال بپیوندد.

آقاکریمی در توضیحی گفت: بازی اصلی سعید آقاخانی در کشور گرجستان است، ولی در سکانس‌هایی در ایران نیز مقابل دوربین خواهد رفت.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، شهین تسلیمی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۹۱۷/سعید_آقاخانی_بازیگر_سریال_کیانوش_عیاری_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: