Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@18:56:39 GMT

يک روز فرزانه با من تماس گرفت و قرار ملاقات کثيفمان را در منزل خواهرش گذاشت! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۹۵۰/یک_روز_فرزانه_با_من_تماس_گرفت_و_قرار_ملاقات_کثیفمان_را_در_منزل_خواهرش_گذاشت_عکس

خبرگزاري آريا - مرد طلافروش حين ساخت دستنبد براي زن جوان با وي آشنا شد، به منزل خواهر زن جوان رفت و آنجا...

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، زن جواني به نام فرزانه و ناپدري‌اش که به اتهام آدم‌ربايي و ضرب و شتم مرد طلافروش بازداشت شده بودند، پيش از ظهر امروز به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاکي اين پرونده به نام شاهين نيز که در دادسرا حضور داشت در اظهاراتش به سجاد منافي‌آذر؛ بازپرس امور جنايي تهران گفت: طلافروش هستم و در جنوب شرق تهران طلافروشي دارم، اوايل فروردين ماه جاري در طلافروشيم با فرزانه آشنا شدم، فرزانه زمانيکه پا در مغازه من گذاشت با دخترش نزد من ‌آمد و سفارش ساخت يک دستبند به من داد که قرار شد دستبند را برايش آماده کنم؛ در همين حين و زمانيکه فرزانه در مغازه من رفت و آمد داشت گفت شوهر ندارد و فرزند يتيم دارد که من نيز سعي کردم با وي آشنا شوم.

وي ادامه داد: يک روز فرزانه با من تماس گرفت، آدرس منزل خواهرش را به من داد و گفت براي ديدن وي آنجا بروم، زمانيکه به منزل خواهر فرزانه رفتم ناگهان ناپدري‌اش با يک نفر ديگر مرا گرفته و کتک زدند، آنها من را خوابانده و از من فيلم و عکس تهيه کرده و تهديد کردند، در دستشان ظرف اسيد بود و از من خواستند که پول به آنها دهم و گفتند در صورتيکه پول تهيه نکنم به رويم اسيد مي‌پاشند.

شاهين افزود: من در همين حين با آنها درگير شدم و آنها به صورتم اسپري‌اشک‌آور پاشيدند که بينايي من تا حدي مختل شد، سپس با يکي از دوستانم تماس گرفته و از وي خواستم پول به حساب ناپدري فرزانه بريزد که دوستم يک ميليون تومان پول به حسابش واريز کرد، ناپدري فرزانه و دوستش يک ميليون تومان پولي که در کيفم بود به همراه رسيد و 50 ميليون تومان سفته را از من گرفتند، مرا کتک زدند، سپس ناپدري فرزانه مرا تا سر کوچه برد و گفت از اينجا به بعد را خودم بايد تنهايي بروم، در آن لحظات چشمانم خوب نمي‌ديد و بعد با پليس تماس گرفتم.

اظهارات شاکي پرونده در حالي مطرح شد که فرزانه و ناپدري‌اش منکر ربايش و اظهارات مرد طلافروش شدند.

فرزانه در اظهاراتش به بازپرس امور جنايي تهران گفت: من نه دزد و نه کلاهبردار هستم، مرد طلافروش با پاي خودش به منزل خواهرم آمد و ناپدري‌ام نيز گناهي ندارد، من تنها يک ميليون تومان از شاهين گرفتم و ساير حرفهاي وي دروغ است.

ناپدري فرزانه نيز در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود 15 است که مشغول فعاليت در بخش مسکن و خريد و فروش ملک هستم و همه مرا در محلمان مي‌شناسند من زمانيکه متوجه شدم شاهين نيت بدي دارد فقط چند ضربه به صورت او زدم و اصلاً بحث اسيدپاشي و آدم‌ربايي در کار نبود.

سرانجام سجاد منافي‌آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران متهمان را براي ادامه تحقيقات در اختيار اداره آگاهي قرار داد و بررسي‌ها در رابطه با اين پرونده ادامه دارد.
جام جم
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
از شب اول عروسي خواسته هاي شوهرم آزار دهنده بود و من تحملش را نداشتم!
زن تهراني که مورد آزار قرار گرفته بود: کاش مرا کشته بودند اما!
راز قرار ملاقات کثيف مرد جوان با همسر باجناقش لو رفت! عکس
دختر 19 ساله گفت مسبب رفتارهاي کثيف من پدر و مادر کثيف تر از خودم بود!
بعد از تلفن هاي مشکوک، وقتي زنم را تعقيب کردم ديدم او به محل کارش نرفت / با واقعيت تلخي روبرو شدم!
7 روز از عقدم نگذشته بود که شوهرم از قرار من و محسن در آن روز باخبر شد!


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۹۵۰/یک_روز_فرزانه_با_من_تماس_گرفت_و_قرار_ملاقات_کثیفمان_را_در_منزل_خواهرش_گذاشت_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: