Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@16:30:35 GMT

«همای سعادت» بر شانه فرزانه شرفبافی نشست/کارشکنی آمریکا در سوخت رسانی به هواپیماهای هما/تدوین برنامه راهبردی ایران ایر در دستور کار

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۹۵۱/همای_سعادت_بر_شانه_فرزانه_شرفبافی_نشست_کارشکنی_آمریکا_در_سوخت_رسانی_به_هواپیماهای_هما_تدوین_برنامه_راهبردی_ایران_ایر_در_دستور_کار

«همای سعادت» بر شانه فرزانه شرفبافی نشست/کارشکنی آمریکا در سوخت رسانی به هواپیماهای هما/تدوین برنامه راهبردی ایران ایر در دستور کار

خبرگزاری میزان- مراسم تودیع فرهاد پرورش مدیرعامل پیشین و معرفی فرزانه شرفبافی سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، فرهاد پرورش مدیرعامل سابق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایران مراسم گفت : در سال های گذشته با مشکلات سختی مواجه بودیم ، از مهمترین مشکلات می توان به مسدود شدن ۳۵ حساب BSP و مسدود شدن نزدیک به ۶۰ حساب بانکی هما و تحریم های سوختی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در یکی از مکاتبات، سفیر آمریکا از شرکت PTT در تایلند خواسته بود به هواپیماهای هما سوخت ندهند و در غیر اینصورت سهامشان را از این شرکت خارج می کنند،همچنین در بلگراد نیز سفر آمریکا درخواست کرده بود تا در این شهر به هواپیماهای هما سوخت ندهند، و در غیر اینصورت پرواز بلگراد - واشنگتن را لغو خواهند کرد.

پرورش افزود ۴۵۰۰ نشست و برخاست اضافه انجام دادیم تا مشکل عدم سوخت رسانی به هواپیماهای هما را مرتفع کنیم و هر نشست و برخاست حدود ۲۰ هزار دلار هزینه اضافی را به شرکت تحمیل کرد.

مدیرعامل سابق ایران ایر گفت : هما یک شرکت ۵۵ ساله با زیر ساخت های بسیار قوی و پرسنل مجرب است که همین امر موجب شد تا این شرکت در سال های تحریم دوام بیاورد.

پرورش گفت : با تلاش های صورت گرفته مشکلات و محدودیت ها مرتع شد و کمیسیون اروپایی نیز محدودیت های ناوگان هما را رفع کرد و امروز تمام ایرباس های ایران ایر اجازه پرواز به اروپا را دارند.

وی گفت : بیش از ۵۰۰ مرتبه در فرودگاه های اروپایی چک شدیم و توانستیم شاخص SSI هما به ۰.۹۸ برسانیم.

پرورش خاطر نشان کرد : در دو سال گذشته نیز با تلاش های بی وقفه توانستیم سه قرارداد بزرگ برای خرید هواپیما از ایرباس ، بوئینگ و ATR امضا کنیم.

فرزانه شرفبافی سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت : باید توانمندی‌های خود را برای بهره برداری هرچه بهتر از ناوگان به کار ببندیم.

وی گفت : با برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی و انسانی می توان موجبات رشد هرچه بیشتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد.

شرفبافی گفت : برنامه راهبردی هما در شرف تدوین است و از مهمترین برنامه ها، بازسازی و اصلاح ساختاری همه جانبه هماست.

گفتنی است ، فرزانه شرفبافی سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دارای مدرک دکتری هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف است و بیش از بیست سال سابقه فعالیت در هما را دارد.

وی پیش از این عضو هیات مدیره و رئیس مرکز آموزش و بهسازی منابع انسانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۹۵۱/همای_سعادت_بر_شانه_فرزانه_شرفبافی_نشست_کارشکنی_آمریکا_در_سوخت_رسانی_به_هواپیماهای_هما_تدوین_برنامه_راهبردی_ایران_ایر_در_دستور_کار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: