Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:59:46 GMT

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان به فرزانه فصیحی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۹۵۹/پیام_تبریک_مدیرکل_ورزش_و_جوانان_استان_به_فرزانه_فصیحی

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان به فرزانه فصیحی

به گزارش برنا از اصفهان، در پی دریافت نشان برنز رقابت های دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا توسط فرزانه فصیحی ملی پوش استان اصفهان ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کسب این افتخار را به وی و جامعه دو ومیدانی استان اصفهان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بی تردید کسب عنوان قهرمانی و رکورد شکنی خانم فرزانه فصیحی در صحنه جهانی نشان دهنده تلاش و خود باوری این ورزشکار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افتخارآفرینی را به مسئولین فدراسیون و خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفته و از درگاه پروردگار یکتا اقتدار و سربلندی روزافزون ورزش کشور را در میادین بین المللی آرزو می کنم .

امید است که با عزم و همت بلند ورزشکاران کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز همچنان در بالاترین رتبه های ورزش جهان به اهتزار درآید.

گفتنی است فرزانه فصیحی دونده سرعت کشورمان با ثبت رکورد 7.44 ثانیه در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در 60 متر برنز گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۹۵۹/پیام_تبریک_مدیرکل_ورزش_و_جوانان_استان_به_فرزانه_فصیحی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: