Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@12:23:11 GMT

فرزانه به دنبال ارتباط شیطانی با تازه داماد بود که ..! / عروس رازی داشت؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۴۹۶۱/فرزانه_به_دنبال_ارتباط_شیطانی_با_تازه_داماد_بود_که_عروس_رازی_داشت

فرزانه به دنبال ارتباط شیطانی با تازه داماد بود که ..! / عروس رازی داشت؟!

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، وقتی فهمیدیم عکس های شخصی دخترم در فضای مجازی منتشر شد است ، با نگرانی و دلشوره موضوع را به پلیس Police اعلام کردیم. خدا خیرشان بدهد کارشناسان پلیس فتا را، با تحقیقات خود ،خیلی زود متهم این پرونده را شناسایی کردند.

 

ماجرا از این قرار بود که دخترم دوستی دارد به نام فرزانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها هم سن و سال هستند و از کودکی همدیگر را می شناسند. چند وقت قبل، به یک مراسم جشن در تالار دعوت بودیم.

 

فرزانه هم که آشنایی دوری با ما دارد آنجا بود.رفتار ظاهری اش نشان می داد از دیدن مان خیلی خوش حال شده است. فرزانه با گوشی تلفن همراه خود از دختر ساده ام چند عکس در فیگورهای مختلف گرفت تا بعد برایش ارسال کند اما ما نمی دانستیم پشت آن لبخند های مرموزش چه انگیزه و هدفی دارد.

 

متاسفانه فرزانه، که فکر می کنم خاطر خواه نامزد دخترم شده بود. عکس های فرزندم را برای خواهر دامادم ارسال می کند . تصورم این است می خواسته با ارسال عکس ها به خانواده دامادم وانمود کند ،دختری که به عنوان عروس آینده شان انتخاب کرده اند سربه راه و باوقار نیست و با بدبینی و شک و تردید، دامادم از دخترم رو گردان شود.

 

باور کنید از دست این کارها و فشار عصبی ای که به خاطر چند عکس دیده ام دارم دیوانه می شوم . متاسفانه دامادم نیز که تحت تاثیر قرار گرفته و ناراحت شده بود با رفتارهای توهین آمیزش تا جایی که می توانست آزارمان داد .هنور تحقیقات پرونده تکمیل نشده تا بدانیم علت و انگیزه دقیق کار غیر اخلاقی چه بوده است .

 

آنچه مسلم است این است که دخترم نباید به دوستش اعتماد می کرد و با او عکس می گرفت. واقعیت این است که ما نمیدانیم افراد غریبه ای که ادعای دوستی دارند چه قصد و نیتی در سر می پرورانند.

 

برای همین است که حد و مزر رفاقت با افراد غریبه و نامحرم را باید نگه داریم و کلاه خودمون را محکم نگه داریم تا باد غفلت آن را برندارد و سرمان بی کلاه نماند.

 

من از دامادم نیز انتظار نداشتم با دیدن چند عکس جوگیر بشود و بدون آنکه صحبتی با ما داشته باشد تصمیمی عجولانه بگیرد و به ما توهین کند. دخترم و دامادم به مرکز مشاوره آرامش پلیس معرفی شده اند. امیدوارم هردوشان به اشتباهات خود پی ببرند.

 

گفتگو با کارشناس:

درباره این ماجرا نظر یکی از مدرسان مهارت های زندگی را جویا شدیم . دکتر «سید مجید موسوی راد » گفت: در دنیای کنونی ارتباط و آگاهی نسبت به فنون آن امری دقیق، لازم و موثر است. از سوی دیگر تقویت هوش هیجانی به عنوان عامل اصلی مدیریت روابط بین فردی نیز در بطن خانواده و محیط پیرامونی از این موضوع مهمتر است.

 

وی افزود: در ادامه این ماجرا به حدیثی از معصومین(ع) اشاره می کنیم که می فرمایند: «المومن کیّس »(انسان مومن زیرک است)، یعنی به صورت تلویحی به موضوع هوشمندی در روابط انسانی اشاره می کند. در صورت اثبات نهایی جرم، به لحاظ قانونی فرزانه می بایست پاسخگوی وضعیت بوجود آمده باشد،

 

رئیس مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان رضوی افزود: اما سوال اول ما از سارا این است که میزان و حدود ارتباط وی با فرزانه تا چه میزان بوده است که فرزانه اینهمه اطلاعات از وی و خانواده همسر وی را دارد؟

 

سوال دوم از سارا این است که معنی گرفتن عکس های خاص در یک مجلس خصوصی آن هم توسط یک نفر به ظاهر دوست یعنی چه؟

 

وی افزود: نکته سوم اینکه حد و مرز دوستی تا کجاست؟

 

انسان ها نیارمن ارتباط بوده و هستند و این موضوع یک اصل بدیهی در روابط بی فردی می باشد، اما موضوع مهمتر، حد و حدود این ارتباط است؟ به چه میزان و تا چه حدی این ارتباط می بایست عمق داشته باشد؟.

 

از سوی دیگر فرزانه، به عنوان فردی که قدرت کنترل هیجانی و مدیریت خود (خود تنظیمی، خود کنترلی) را نداشته و نتوانسته با وقایع زندگی خود سازگار شود، مشخص می شود. زندگی همه افراد مملو از شرایط خوب و بد می باشد که لازمه گذر کردن از این موقعیت ها، داشتن خود کنترلی و مدیریت خود است تا با تصمیمات اشتباه مسیر زندگی خود را تغییر ندهیم.

 

در جامعه ما افرادی همچون سارا و فرزانه زیاد هستند که هر دوی این گروه از افراد هم نیازمندداشتن مهارت های ارتباط موثر هستند و هم نیازمند داشتن مهارت های خود مدیریتی و خود تنظیمی، تا اینکه نه آسیب ببینند و نه آسیب بزنند.

رکنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۴۹۶۱/فرزانه_به_دنبال_ارتباط_شیطانی_با_تازه_داماد_بود_که_عروس_رازی_داشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: