Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@06:58:54 GMT

رهبري فرزانه ،باورهاي ديني و وحدت و يکپارچگي مردم ،پايه هاي اصلي نظام

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۰۴۰/رهبری_فرزانه_باورهای_دینی_و_وحدت_و_یکپارچگی_مردم_پایه_های_اصلی_نظام

رهبري فرزانه ،باورهاي ديني و وحدت و يکپارچگي مردم ،پايه هاي اصلي نظام

خبرگزاري آريا-رهبري فرزانه ،باورهاي ديني و وحدت و يکپارچگي مردم ،پايه هاي اصلي نظام هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي گفت:  باورهايرهبري فرزانه ،باورهاي ديني و وحدت و يکپارچگي مردم ،پايه هاي اصلي نظام ديني و اعتقادي مردم متدين ايران، رهبري فرزانه مبتني بر فلسفه نبوت و وحدت و يکپارچگي بايد براي ادامه انقلاب حفظ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد جواد حسيني امروز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي، در مراسم گلباران جايگاه نمادين امام خميني(ره) ، در عرصه ميادان شهداي مشهد افزود: در سايه مکتب رهايي بخش اسلام و رهبري فرزانه انقلاب بايد وحدت اميدآفرين در جامعه استمرار داشته و پذيرش مشارکت مردم در تمام عرصه ها مدنظر باشد.
وي ادامه داد: نظام، حکومت و دولت جمهوري اسلامي ايران خود را از مردم و مشکلات آنها جدا نمي داند. در سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران با رهبري و آرمانهاي انقلاب ميثاق مي بنديم و مي کوشيم با اتحاد و همدلي مشکلات را از پيش روي نظام برداريم.
معاون استاندار خراسان رضوي گفت:  به برکت انقلاب اسلامي هم اکنون ايران در عرصه بين الملل به کشوري مقتدر تبديل شده بگونه اي که در شاخص رشد علمي و سرعت رشد علم داراي رتبه نخست در جهان هستيم. همچنين ايران جزو هشت کشور برتر دنيا در قدرت نظامي و هفتمين قدرت موشکي در جهان است. در ساير موضوعات نظير انرژي هسته اي و سلولهاي بنيادي نيز با اقتدار جزو 10 کشور برتر دنيا هستيم.
حسيني ادامه داد: ارزشهاي انقلاب اسلامي بايد همواره بازخواني و به نسل جوان منتقل شوند.
همزمان با يوم الله 12 بهمن سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني(ره) به کشور مراسم نمادين گلباران جايگاه سخنراني امام خميني در عرضه ميدان شهداي مشهد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۰۴۰/رهبری_فرزانه_باورهای_دینی_و_وحدت_و_یکپارچگی_مردم_پایه_های_اصلی_نظام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: