Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-20@01:58:34 GMT

گردشگری مازندران فرزانه شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۰۴۹/گردشگری_مازندران_فرزانه_شد

گردشگری مازندران فرزانه شد

اختصاصی مازندمجلس: بر همین اساس نگاهی داریم به سوابق مدیریتی سیف الله فرزانه:

سیف الله فرزانه متولد دهم آبان ماه 41 دارای مدرك تحصيلی كارشناسی ارشد در رشته مدیریت تحول اداری می‌باشد.

وی با ۸ سال سابقه کار اجرایی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از با تجربه‌ترین مدیران این حوزه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف الله فرزانه از فروردین ۹۳ و در سال آغازین دولت تدبیر و امید به سمت فرماندار شهرستان محمودآباد منصوب شد.

این مدیر اعتدالی به علت کاندیداتوری برادرش در انتخابات مجلس از سمت فرمانداری این شهرستان استعفا داد تا هیچ شائبه‌ای به وجود نیاید.

وی با احتساب خدمت در فرمانداری و ادارات شهرستان و استان، مجموعا ۲۹ سال سابقه مدیریتی و اجرایی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به:

*ریاست اداره تربیت بدنی محمودآباد از سال ۶۷ تا ۷۳

*دو دوره شهرداری محمودآباد؛ دوره اول از سال ۷۴ تا ۷۸ و دوره دوم از سال ۸۲ تا ۸۶

* مدیرکل بازاریابی و فروش، رئیس کمیسیون معاملات سازمان اموال تملیکی کشور و مدیر تربیت بدنی جنوب غرب تهران از سال ۷۸ تا ۸۲

* اولین معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در سال‌های ۸۶ تا ۹۰

* مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ به مدت دو سال و فرمانداری شهرستان محمودآباد در فروردین ۹۳ اشاره کرد.

 از دیگر نکات حائز اهمیت فعالیت این مدیر اعتدالگرا در ستاد دکتر حسن روحانی می‌باشد.

سیف الله فرزانه که از محبوب‌ترین چهره‌های سیاسی و اجتماعی شهرستان است در حالی که خود کاندیدای شورای شهر شهرستان محمود آباد بود، فعالیت‌های فراوانی در دوران انتخابات برای ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی انجام داد.

همچنین با اعلام نتایج انتخابات شورا سیف الله فرزانه با اکثریت آرا به عنوان نفر اول شورای شهر محمودآباد انتخاب شد. براساس اطلاعات و آمار دریافتی از شورای نگهبان وی نفر اول در سطح کشور به نسبت درصد جمعیت رای دهنده می‌باشد.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۰۴۹/گردشگری_مازندران_فرزانه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: