Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@11:35:02 GMT

مصدومیت مانع حضور وینگر استقلال در جام جهانی 2018 شد؛ شجاعیان در لیست نهایی کی روش حضور داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۰۷۷/مصدومیت_مانع_حضور_وینگر_استقلال_در_جام_جهانی_۲۰۱۸_شد_شجاعیان_در_لیست_نهایی_کی_روش_حضور_داشت

مصدومیت مانع حضور وینگر استقلال در جام جهانی 2018 شد؛ شجاعیان در لیست نهایی کی روش حضور داشت

وینگر استقلال با بدشانسی محض جام جهانی 2018 را از دست داد.

طرفداری- داریوش شجاعیان وینگر تیم استقلال در دیدار روز سه شنبه مقابل ذوب آهن با مصدومیت پارگی رباط صلیبی دچار شد و در آستانه جام جهانی 2018 شش ماه خانه نشین شد.

به گزارش طرفداری، اما زمانی این موضوع تلخ تر می شود مه مشخص شده است شجاعیان در لیست نهایی تیم ملی فوتبال حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان رونمایی از البسه تیم ملی که امروز برگزار شد کلیپی از فرایند البسه بازیکنان تیم ملی پخش شد که در این کلیپ داریوش شجاعیان به همراه چند بازیکن دیگر حضور داشت تا این نشان دهد با توجه به تهیه لباس رسمی برای این بازیکن وینگر استقلال در لیست نهایی کی روش حضور داشته است. این کلیپ در واقع حضور چند بازیکن را در لیست نهایی کارلوس کی روش لو داد.

البته شجاعیان با بدشانسی محض مواجه شد و نمی تواند در جام جهانی حضور داشته باشد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۰۷۷/مصدومیت_مانع_حضور_وینگر_استقلال_در_جام_جهانی_۲۰۱۸_شد_شجاعیان_در_لیست_نهایی_کی_روش_حضور_داشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: