Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@01:39:32 GMT

قلی‌زاده: همه چیز به نظر کی‌روش بستگی دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۰۸۲/قلی_زاده_همه_چیز_به_نظر_کی_روش_بستگی_دارد

رویداد۲۴-قلی‌زاده پاسخ این سوال که آیا فکر می‌کند در لیست نهایی تیم‌ملی برای اعزام به جام‌جهانی قرار داشته باشد یا نه را اینگونه می‌دهد: نمی‌دانم در لیست نهایی آقای کی‌روش خواهم بود یا نه؛ فقط تلاشم را می‌کنم که دیده شوم مابقی چیزها بستگی به نظر کادرفنی دارد که آیا مسافر روسیه خواهم بود یا خیر. علی قلی‌زاده هافبک تیم فوتبال سایپا سال 97 را با درخشش در تیم‌ملی آغاز کرد و این درخشش در تیم باشگاهی‌اش هم ادامه‌‌دار شد به نحوی که با ارسال پاس‌های گل او تیم صدرنشین شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی‌زاده در مورد درخشش در تیم‌ملی به خبرنگار ما می‌گوید: حضور در اردوی تیم‌ملی و بازی‌های دوستانه فرصتی شد تا بتوانم با عملکردی خوب خودم را به کادرفنی تیم‌ملی ثابت کنم.

او درباره مصاف با پرسپولیس هم گفت: ما خیلی خوب توانستیم در نیمه اول از موقعیت‌هایمان بهره ببریم و باوجود آنکه پرسپولیس در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه ما داشت اما توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و بازی را با پیروزی پایان دهیم.

وی انگیزه تیم‌ها در رویارویی با سرخپوشان پایتخت افزود: مطمئنا همه تیم‌ها در رویارویی با پرسپولیس و شکست قهرمان لیگ انگیزه‌های بسیاری دارند و اینطور نیست که اجازه ندهند پیش از پایان فصل این تیم قهرمانی‌اش را مسجل کند بلکه هر تیمی با قصد کسب سهمیه یا فرار از سقوط مقابل سرخپوشان نتیجه می‌گیرد، به جز این چیز دیگری نیست.

هافبک ملی‌پوش سایپا در پاسخ به سوالی که نبود ملی‌پوشان موجب شکست پرسپولیس شده یا خیر هم گفت: خب عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در نتیجه‌ای که رقم خورد بی‌تاثیر نبود اما به نظرم کسانی که در پرسپولیس حضور دارند طبیعتا بازیکنان ضعیفی نیستند، حتما آنها خوبند که در این تیم قرار دارند.

قلی‌زاده پاسخ این سوال که آیا فکر می‌کند در لیست نهایی تیم‌ملی برای اعزام به جام‌جهانی قرار داشته باشد یا نه را اینگونه می‌دهد: نمی‌دانم در لیست نهایی آقای کی‌روش خواهم بود یا نه؛ فقط تلاشم را می‌کنم که دیده شوم مابقی چیزها بستگی به نظر کادرفنی دارد که آیا مسافر روسیه خواهم بود یا خیر.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۰۸۲/قلی_زاده_همه_چیز_به_نظر_کی_روش_بستگی_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: