Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@01:25:40 GMT

تاریخ اعلام لیست نهایی کی روش برای جام جهانی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۰۸۷/تاریخ_اعلام_لیست_نهایی_کی_روش_برای_جام_جهانی_۲۰۱۸

فدراسیون جهانی فوتبال مهلت ارائه لیست نهایی بازیکنان ملی‌پوشان ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مشخص کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که 32 تیم صعود کرده به جام جهانی 2018 روسیه تا روز 14 ماه می سال 2018 (24 اردیبهشت) فرصت دارند که لیست اولیه 35 نفره بازیکنان خود را برای حضور در تورنمنت تابستان سال آینده به این فدراسیون ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 از فهرست 35 نفره اولیه‌ای‌شان باید روی نام 12 نفر خط بکشند و تا تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) فهرست 23 نفره نهایی‌شان را به فیفا ارائه کنند. بعد از آن تاریخ، تیم‌ها تنها در صورتی که یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شوند در یک بازه زمانی 24 ساعته می‌توانند یک نفر را به فهرست‌شان اضافه کنند و تغییر دیگری در کار نخواهد بود. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۰۸۷/تاریخ_اعلام_لیست_نهایی_کی_روش_برای_جام_جهانی_۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: