Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@03:50:47 GMT

تشکیل اتحادیه قرآن استان کرمانشاه تجلی وفاق و همدلی بود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۳۷/تشکیل_اتحادیه_قرآن_استان_کرمانشاه_تجلی_وفاق_و_همدلی_بود

تشکیل اتحادیه قرآن استان کرمانشاه تجلی وفاق و همدلی بود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جلسه‌ انتخاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان کرمانشاه برگزار شد.
در این جلسه هریک از منتخبین انتخابات اتحادیه مدغم استان کرمانشاه با دادن نظرات و پیشنهادات خود درخصوص کار اتحادیه با دادن رأی مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس و مسئول امور مالی اتحادیه را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حاشیه این جلسه مرتضی هامانی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان کرمانشاه گفت: هرکس که وارد به این وادی شود غیر از قصد خدمت هیچ هدف دیگری ندارند و بحث مقوله قرآن هست و اگر اخلاص و همدلی نباشد کار پیش نخواهد رفت.
وی افزود: همه در تصمیمات هیئت مدیره شریک هستند و باید تصمیمات مصوب پیگیری شود.
علیرضا احمدی، عضو هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: امیدواریم بتوانیم قدم‌های مثبتی را برداریم.
وی با بیان اینکه اتحادیه قوی یک مجموعه قرآنی را قوی‌تر می‌کند، افرود: تمامی مجموعه یکدل باشیم چرا که هدف تنها اعتلای قرآن است.
احمدی اظهار کرد: برمبنای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار جهادی، ملاک اتحادیه نیز درخصوص انجام کار به‌ویژه در زمینه انجام کارهای قرآنی باید انجام کار جهادی باشد.
درادامه لیلا صندوقی، عضو هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان کرمانشاه گفت: شاهد تشکیل بی‌حاشیه‌ترین مجمع عمومی بودیم و این امر باعث درخشش استان در سطح کشور شد.
وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق اهداف اساسنامه اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم و کارها برنامه‌ریزی شده و با اولویت انجام شود.
عضو هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان کرمانشاه اظهار کرد: درخواست داریم تا تمامی مصوبات جلسات برطبق قانون و اهداف اساسنامه باشد.
حجت محمودی، نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان کرمانشاه با تشکر از برگزاری شایسته مجمع عمومی استان، اظهار کرد: همه باید در راستای اهداف قرآنی استان همدل باشیم چرا که ما مدیون به آراء مؤسسات استان هستیم.

وی درادامه با اشاره به توانایی هریک از اعضاء اتحادیه استان، افزود: هریک از اعضاء به سبب توانایی در مدیریت و ارتباطات می‌توانند عملکردی قوی داشته باشند.
محمودی گفت: همدل و با تفکری یکسان برنامه‌هایی یکدست برای کمک به مؤسسات اجرا کنیم.
پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآن استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اینکه بهترین استان کشور به لحاظ ادغام اتحادیه‌ها هستیم، گفت: باید تعاملات را بیشتر کنیم و تفکیک آرا نداشته باشیم.
وی افزود: پس از ادغام بسیاری از مربیان و مدیران مؤسسات دلخوش به این اتحادیه شدند و این امر کار اعضاء اتحادیه استان را چندین برابر می‌کند.
در پایان محسن کرمیان، معاونت قرآن و عترت استان کرمانشاه نیز گفت: اتحادیه بازوی کارهای قرآنی است و تشکیل اتحادیه قرآنی تجلی وفاق و همدلی قرآنیان در استان کرمانشاه بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۳۷/تشکیل_اتحادیه_قرآن_استان_کرمانشاه_تجلی_وفاق_و_همدلی_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: