Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:48:45 GMT

شرایط و جزئیات انتخاب بازنشسته نمونه در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۳۸/شرایط_و_جزئیات_انتخاب_بازنشسته_نمونه_در_استان_کرمانشاه

شرایط و جزئیات انتخاب بازنشسته نمونه در استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه جزئیات و شرایط انتخاب بازنشسته نمونه را تشریح کرد.

جلیل رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انتخاب بازنشسته نمونه در دوازدهمین دوره «بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان» طی شهریور ماه امسال خبر داد.

وی افزود: این بزرگداشت - که هر ساله در 25 ذی الحجه برگزار می‌شود- امسال 25 شهریور و مصادف با 25 ذی الحجه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا در استان کرمانشاه ما یک ستاد استانی داریم که استاندار یا یکی از معاونان ایشان به عنوان رئیس، مدیر صندوق بازنشستگی استان به عنوان دبیر، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان کرمانشاه، رئیس شورای موقت کانون‌های بازنشستگی استان و 2 نفر بازنشسته باتجربه و متخصص به عنوان اعضای این ستاد فعالیت می‌کنند.

وی گفت: اطلاع رسانی به بازنشستگان در این مورد از طریق رسانه‌های جمعی چون صدا و سیما، سایت صندوق بازنشستگی کشوری، کانون‌های بازنشستگاه – که 9 کانون در استان داریم- و همچنین دستگاه‌های اجرائی ( که دستور العمل برای همه دستگاه‌های مشترک صندوق ارسال شده است) صورت گرفته است.

رحیمی گفت: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به صندوق بازنشستگی کشوری در قسمت بانک اطلاعات نخبگان، مدارک و مستندات خود را بارگذاری و ثبت کنند.

وی، فرهنگ و هنر، ایثار و فداکاری، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، علوم،‌ آموزش و پژوهش، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی، فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه را از محورهای انتخاب بازنشسته نمونه برشمرد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشنواره را آخر تیر ماه 96 اعلام کرد و گفت: از شروط اصلی برای شرکت در این جشنواره این است که بازنشته مذکور حتما باید تا 30 اسفند 95 به درجه بازنشستگی نائل آمده باشد.

وی، مشارکت بازنشستگان در فعالیت‌های ارزنده و تاثیرگذار در دوران بازنشستگی در زمینه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عام المنفعه را از مولفه های انتخاب این افراد برشمرد و گفت: مدارک ارائه شده از سوی بازنشستگان از جمله مدارک علمی باید معتبر بوده و به تایید مراجع مربوطه رسیده باشد.

این مسئول، بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه، ایجاد انگیزه، امیدواری و نشاط در بازنشستگان و ترغیب وتشویق بازنشستگان به استمرار حضور موثر در مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

رحیمی آدرس الکترونیکی www.cspf.ir را برای ثبت نام بازنشسته‌گان اعلام کرد و گفت: بازنشستگان عزیز با کلیک بر روی لینک «فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه کشوری » می‌توانند اطلاعات لازم را در بانک اطلاعات نخبگان ثبت کرده و در این رویداد شرکت کنند.

وی تصریح کرد: طی این فرآینده یک نفر به عنوان بازنشسته نمونه در استان کرمانشاه انتخاب خواهد شد و مورد تقدیر قرار می‌گیرد. هم‌چنین در صورت داشتن شرایط لازم در لیست بازنشستگان نمونه کشور که از تمامی استان‌ها خواهند بود، قرار می گیرد تا در صورت انتخاب در جمع 6 بازنشسته نمونه کشوری باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۳۸/شرایط_و_جزئیات_انتخاب_بازنشسته_نمونه_در_استان_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: