Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@09:32:48 GMT

برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۳۹/برگزاری_اولین_جلسه_هیئت_مدیره_اتحادیه_قرآن_استان_کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، اولین جلسه اتحادیه قرآن استان کرمانشاه صبح فردا 15 مردادماه برگزار می‌شود.
این اولین جلسه اتحادیه قرآن استان کرمانشاه پس از فرآیند انتخابات است که باحضور اعضاء هیئت مدیره برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، جمعه 6 مردادماه انتخابات اتحادیه مدغم در کرمانشاه برگزار شد و پس از رأی‌گیری هفت عضو ثابت و سه عضو علی‌البدل هیئت مدیره و سه عضو ثابت و یک عضو علی‌البدل هیئت بازرسی اتحادیه استان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این انتخابات باحضور 100 مؤسسه قرآنی استان کرمانشاه برگزار شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۳۹/برگزاری_اولین_جلسه_هیئت_مدیره_اتحادیه_قرآن_استان_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: