Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@10:48:59 GMT

جشن رمضان در استان کرمانشاه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۴۲/جشن_رمضان_در_استان_کرمانشاه_برگزار_می_شود

جشن رمضان در استان کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه- معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشن رمضان با برنامه‌های متنوع در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، جلسه توجیهی برنامه های جشن رمضان توسط حوزه معاونت قرآن و عترت امروز شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و روسای ادارات شهرستان ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن کرمیان، معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه، با اشاره به اینکه برنامه جشن رمضان ازجمله برنامه های ابلاغی از سوی معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به کلیه استان ها بوده است گفت: ازطرف معاونت قرآن وعترت این برنامه به استان ها ابلاغ شد که ۱۵ استان از جمله کرمانشاه، نسبت به این برنامه اعلام آمادگی کردند.

وی درادامه به تشریح برنامه های جشن رمضان پرداخت وگفت: این برنامه به مدت ۱۰روز در استان کرمانشاه برگزارمی شود.

کرمیان باعنوان اینکه نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی مهمترین بخش این برنامه هاست؛ افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب نرم افزار و علوم قرآنی باید به نحوشایسته برگزارشود.

درحاشیه این جلسه هرکدام ازروسای شهرستان ها به بیان انتقادات ونقطه نظرات خوددرراستای برگزاری جشن رمضان درشهرستان های مربوطه پرداختند و نسبت به انجام وهمکاری وتعامل درخصوص اجرای جشن رمضان اعلام آمادگی کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۴۲/جشن_رمضان_در_استان_کرمانشاه_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: