Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@12:20:17 GMT

۵۰ درصد مدارس استان کرمانشاه نمازخانه ندارند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۴۵/۵۰_درصد_مدارس_استان_کرمانشاه_نمازخانه_ندارند

۵۰ درصد مدارس استان کرمانشاه نمازخانه ندارند

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان کرمانشاه: نیمی از مدارس استان کرمانشاه نمازخانه مجزا ندارند.

حمزه کرمپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه در بیش از 70 درصد مدارس استان نماز جماعت اقامه می‌شود، اظهار داشت: با این وجود نیمی از مدارس سطح استان فاقد مکان مشخص برای اقامه نماز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان کرمانشاه از وجود بیش از 4 هزار و 400 مدرسه در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار و 128 مدرسه دارای نمازخانه هستند.

کرمپور با اشاره به فعالیت 573 روحانی در مدارس استان کرمانشاه، بیان کرد: این افراد با معرفی از سوی سازمان تبلیغات و با ثبت نام در سایت (کلید رضوان) از سوی آموزش‌وپرورش دعوت به همکاری می‌شوند.

وی از رتبه برتر آموزش‌ و پرورش استان در بین سایر دستگاهها و ادارات دولتی استان در سه سال گذشته در اقامه نماز خبر داد و افزود: امسال نیز برای چهارمین سال پیاپی آموزش‌ و پرورش رتبه نخست را کسب کرده است.

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: همه توان ستاد اقامه نماز در راستای اقامه نماز جماعت در مدارس است و باید از هر ظرفیتی برای اقامه نماز استفاده کرد و برای ترویج فرهنگ نماز همدلی خوبی بین مسئولان وجود دارد.

کرمپور با اشاره به اینکه در بسیاری از مدرسه‌های استان کرمانشاه نماز جماعت با حضور مدیران و مربیان آموزش‌ و پرورش اقامه می‌شود گفت: امسال بیش از 4 هزار متر فرش سجاده‌ای و 19 محراب به نمازخانه‌های مدارس استان کرمانشاه اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در برخی مدارس نمازخانه‌ها چند منظوره هستند، بیان کرد: به طور مثال در برخی از مدارس کتابخانه و یا یک کلاس درس برای اقامه نماز در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان کرمانشاه نماز زمینه پرهیز از گناه را در انسان فراهم می‌کند و این تأثیرات در انسان باقی نمی‌ماند مگر زمانی که از کودکی و سن پایین در انسان نهادینه شود.

انتهای پیام/

R41380/P1361/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۴۵/۵۰_درصد_مدارس_استان_کرمانشاه_نمازخانه_ندارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: