Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:05:55 GMT

برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۴۶/برگزاری_مرحله_استانی_مسابقات_سراسری_قرآن_کریم_در_استان_کرمانشاه

برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۱ مرداد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت عباسیان در نشست خبری با خبرنگاران که در محل این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری مسئولیتی بسیار مقدس است که خبرنگار با همین حرفه می تواند خدمات شایسته ای به جامعه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قلم خبرنگار اگر در راه اطلاع رسانی و حل مشکلات جامعه بچرخد باقیات و صالحات است.

حجت الاسلام عباسیان رسالت خبرنگاران را دور از اغراض سیاسی و شخصی دانست و خاطر نشان کرد: گاهی مشکلات جامعه با ظرافت خاصی توسط خبرنگاران به مسئولین گوشزد می شود که می تواند خدمت بزرگی باشد.

وی در ادامه از برگزاری مرحله چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و افزود: این مسابقات در مرحله شهرستاتی از ۲۵ اسفند تا ۲۰ اردیبهشت با شرکت ۵ هزار نفر برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: این مسابقات در ۱۱ رشته برگزار شد که ۴۰ نفر از داوران خبره این مسابقات را داوری کردند ودر نهایت ۲۸۴ نفر از شرکت کننده ها به دور نهایی راه یافتند.

به گفته مدیر کل اوقاف و امور خی یه استان کرمانشاه از این تعداد ۱۶۲ نفر خانم و ۱۲۲ نفر آقا هستند.

حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: دور نهایی مسابقات که به صورت استانی برگزار می شود از فردا در محل سالن بعثت کار خود را آغاز و تا شنبه ۲۱ مرداد ادامه دارد که در آیین پایانی از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی این مسابقات را در رده سنی بالای ۱۸ سال عنوان کرد و خاطر نشان شد: این مسابقات توسط ۴۰ داور بین المللی و ملی داوری می شود و نفرات برتر از این مسابقات که حائز کسب رتبه شوند به مسابقات کشوری که شهریور سالجاری در ارومیه برگزار می شوند راه می یابند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به اهمیت سبک زندگی اسلامی در حاشیه برگزاری مسابقات یک دوره کلاسهای آموزش سبک زندکی قرآنی برگزار خواهد شد وه علاقمندان می توانند در این دوره شرکت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۴۶/برگزاری_مرحله_استانی_مسابقات_سراسری_قرآن_کریم_در_استان_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: