Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:06:31 GMT

کاهش حوادث و عملیات‌های اورژانس استان کرمانشاه طی نوروز ۹۶

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۵۰/کاهش_حوادث_و_عملیات_های_اورژانس_استان_کرمانشاه_طی_نوروز_۹۶

کاهش حوادث و عملیات‌های اورژانس استان کرمانشاه طی نوروز ۹۶

کرمانشاه- رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از کاهش حوادث و عملیات‌های اورژانس استان طی مدت سپری شده از نوروز ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا احمدی پور امروز سه شنبه در سفر به استان کرمانشاه از پایگاه خدمات سفر کرمانشاه واقع در میدان امام خمینی(ره) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران از وجود ۱۳ تخت در اتوبوس های اورژانس واقع در پایگاه های نوروزی خبر داد و گفت:در طرح نوروزی ما دستور العمل داریم که در ورودی شهر ما هم امکانات تبلیغاتی هم واقعی بگذاریم.

صائب مدرسی افزود: بنابر بر دستور العمل فوق ما یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۲ تکنسین در هر پایگاه قرار می دهیم و زمانی که این افراد به ماموریت اعزام می شوند یک تکنسین در پایگاه حضور خواهد داشت که جوابگوی نیازهای مراجعین باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این پایگاه در میدان امام (ره) (میدان فرودگاه) ما یک پایگاه نیز در همین نزدیکی و در محل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی داریم که در صورت نیاز یکدیگر را پوشش می دهند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه در خصوص تعداد ماموریت های اورژانس استان و مقایسه آن با سال گذشته گفت: خوشبختانه تعداد حوادث امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: امسال تا کنون ما تنها دو حادثه ویژه داشتیم که پر تلفات بوده اند.

مدرسی تصریح کرد: یکی از حوادث ویژه و پرتلفات مربوط به شب گذشته در سه راهی شیان اسلام آباد غرب و دیگری مربوط به روز گذشته و اطراف سراب نیلوفر بوده است و تنها ۲ فوتی نیز طی این مدت داشته ایم.

وی از کاهش تلفات طی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هر ساله نسبت به سال گذشته ما افزایش داشتیم اما امسال خوشبختانه کاهش داشتیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۵۰/کاهش_حوادث_و_عملیات_های_اورژانس_استان_کرمانشاه_طی_نوروز_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: