Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:07:17 GMT

هوای استان کرمانشاه فردا بارانی می‌شود/تداوم بارش‌ها تا روزیکشنبه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۵۲/هوای_استان_کرمانشاه_فردا_بارانی_می_شود_تداوم_بارش_ها_تا_روزیکشنبه

هوای استان کرمانشاه فردا بارانی می‌شود/تداوم بارش‌ها تا روزیکشنبه

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موج بارشی به استان کرمانشاه از فردا خبر داد و گفت: بارش طی فردا و روز شنبه هفته آینده نمود بیشتری خواهد داشت.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیش بینی صورت گرفته از وضعیت هوای استان کرمانشاه طی روزهای آینده گفت: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده عبور امواجی ناپایدار از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب بارش هایی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش در روزهای چهارشنبه و به خصوص روز شنبه هفته آینده، نمود بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هوای استان در روز یکشنبه ۱۳ فروردین نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با رگبارهای بهاری و احتمالاً رعدوبرق پیش بینی می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۵۲/هوای_استان_کرمانشاه_فردا_بارانی_می_شود_تداوم_بارش_ها_تا_روزیکشنبه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: