Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:42:27 GMT

بیش از 53 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان کرمانشاه اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۵۴/بیش_از_۵۳_هزار_مسافر_نوروزی_در_مدارس_استان_کرمانشاه_اسکان_یافتند

بیش از 53 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان کرمانشاه اسکان یافتند

سلیمان محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب 9 هزار و 743 خانوار در مدارس استان کرمانشاه که عمدتا نیز در شهر کرمانشاه بوده، اسکان پیدا کرده اند.
وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از روز 26 اسفند ماه پذیرای مسافران نوروزی اعم از همکاران فرهنگی و سایرین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبی گفت: آمار مسافران نوروزی تا پایان روز دوم فروردین به 25 هزار نفر، روز چهارم فروردین به حدود 36 هزار نفر و در پایان روز ششم فروردین نیز به 47 هزار نفر رسیده بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآوری کرد: برای تعطیلات نوروز امسال، 2 هزار و 64 کلاس درس در قالب 240 واحد آموزشی به همراه 14 مرکز رفاهی ( خانه معلم) در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است.
وی گفت: از این تعداد 130 واحد آموزشی شامل یک هزار و 240 کلاس درس در شهرستان کرمانشاه شامل شهر کرمانشاه، ماهیدشت، هلشی و کوزران قرار دارد.
محبی در پایان اظهار کرد: تا روز 12 فروردین آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در سطح مدارس استان خواهیم بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۵۴/بیش_از_۵۳_هزار_مسافر_نوروزی_در_مدارس_استان_کرمانشاه_اسکان_یافتند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: