Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@04:42:53 GMT

عکس قدیمی آقای بازیگر در کنار یکی از شخصیت‌های جنجالی دوران انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۱۷۶/عکس_قدیمی_آقای_بازیگر_در_کنار_یکی_از_شخصیت_های_جنجالی_دوران_انقلاب

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت و معروف کشورمان از جمله هنرمندانی است که  به دلیل هنرنمایی و نقش آفرینی‌هایش از دوران جوانی تاکنون حرفی برای گفتن داشته است.

از جمله بازیهای درخشان و ماندگار داریوش ارجمند نقش مالک اشتر در سریال امام علی ع است که در خاطر و اذهان بینندگان جاودانه شد. 

تصویر زیر عکسی تاریخی از دوران جوانی داریوش ارجمند در کناردکتر شریعتی فلسفه پرداز معاصر در سال 1350 است که از تصاویر نادری است که تاکنون از این بازیگر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۱۷۶/عکس_قدیمی_آقای_بازیگر_در_کنار_یکی_از_شخصیت_های_جنجالی_دوران_انقلاب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: