Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@19:26:56 GMT

دانلود آهنگ‌های حماسی روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۲۹۲/دانلود_آهنگ_های_حماسی_روز_جهانی_قدس

دانلود آهنگ‌های حماسی روز جهانی قدس

به پاسداشت روز جهانی قدس فایل‌های مختلف صوتی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
به گزارش جهان نيوز، ۱۶ مرداد سال ۵۸ در حالی که کمتر از یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته بود، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنندو در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پاسداشت روز جهانی قدس و حماسه سراسری ایران و کشورهای اسلامی، شما در اینجا می‌توانید فایل‌های صوتی را با صدای خوانندگان مختلف دانلود کنید. دانلود آهنگ می کشیم با صدای حامد زمانی دانلود آهنگ قدس با صدای حامد زمانی دانلود فلسطین با صدای محسن چاوشی دانلود آهنگ یه مسجد با صدای امیر تاجیک دانلود آهنگ آخرین جمعه با صدای جعفر عزتی دانلود روز فلسطین با صدای سامی یوسف


منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۲۹۲/دانلود_آهنگ_های_حماسی_روز_جهانی_قدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: