Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@18:27:44 GMT

دفاع همه جانبه استقلالی ها از روزبه چشمی+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۱۹/دفاع_همه_جانبه_استقلالی_ها_از_روزبه_چشمی_عکس

دفاع همه جانبه استقلالی ها از روزبه چشمی+ عکس

بازیکنان استقلال با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام خود از مدافع ملی پوش تیم خود حمایت کردند.

ایران آنلاین / روزبه چشمی با تصمیم کارلوس کی روش در بازیدوستانه برابر پاناما در پست دفاع وسط تیم ملی به میدان رفت اما او روی یک صحنه به اشتباه در محوطه جریمه خطای پنالتی کرد و همین مساله باعث شد که بعضی از کارشناسان ادعا کنند او توانایی بازی در این پست را ندارد و بهتر است در پست هافبک دفاعی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی برای بازی با سوریه و کره برای اولین بار در پست دفاع وسط به تیم ملی دعوت شد و نکته جالب این که شفر هم بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت و از این بازیکن در پست دفاع وسط بازی گرفت.

در این مدت روزبه چشمی نشان داده که می تواند به یک مدافع وسط مدرن در فوتبال ایران تبدیل بشود؛ اما در مورد او گفته می شود هنوز تجربه کافی برای بازی در این پست را ندارد و اشتباه او در بازی پاناما هم به دلیل عادت کردن به بازی در پست جدیدش بوده است.

اما بعد از انتقادهایی که به روزبه چشمی بعد از بازی با پاناما شد، بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، مهدی رحمتی و داریوش شجاعیان تصمیم گرفتند از مدافع تیم خود حمایت کنند.

آنچه مسلم است هم وینفرد شفر و هم کارلوس کی روش اعتقاد دارند روزبه چشمی می تواند در پست دفاع وسط به یک بازیکن بزرگ تبدیل بشود و او نیاز دارد با تمرین های بیشتر به بازی در این پست عادت کند.

 

 

 

 / ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۱۹/دفاع_همه_جانبه_استقلالی_ها_از_روزبه_چشمی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: