Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@06:05:27 GMT

اين چه منطقي است براي انتقاد از روزبه چشمي، دوست پرسپوليسي؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۲۲/این_چه_منطقی_است_برای_انتقاد_از_روزبه_چشمی_دوست_پرسپولیسی

اين چه منطقي است براي انتقاد از روزبه چشمي، دوست پرسپوليسي؟

خبرگزاري آريا - آيا يک اشتباه از روزبه چشمي بايد اين‌چنين مورد نکوهش رسانه هاي پرسپوليسي قرار بگيرد؟
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، آنچه در ادامه مي‌خوانيد يک نگاه هواداري از روزنامه پيروزي است. يک نمونه از مطالبي به شکل کري هاي روي سکويي که البته در يک يادداشت ورزشي در کانال رسمي روزنامه هواداري قرمزها منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه چشمي اشتباه کرده و پنالتي داده است. او در اين بازي به جاي جلال حسيني به ميدان رفته بود. اين بهانه اي شده براي نوشته اي که در ادامه مي خوانيد.
«کي‌روش است ديگر. موفقيت هاي او با تيم ملي منجر به آن شده چندان درباره برخي انتخاب هاي عجيب و غريب اش چندان پرداخته نشود. رسانه ها هم براي آن که به آنها انگ ابي و قرمز بودن زده نشود دراين باره ملاحظاتي دارند و في المثل درباره دعوت شدن هفت ملي پوش از تيم قعرنشين استقلال تقريبا سکوت محض اختيار گردند تا در فضاي هواداري و مجاري کسي نگويد فلان رسانه با استقلال ضديت دارد يا عليه پرسپوليس فلان نوشته و بهمان.
کي‌روش است ديگر. دعوت شدن چشمي به تيم ملي از آن دسته تصميمات عجيب و غيرقابل هضم اوست. درست مثل دعوت شدن کنعاني زادگان که يک فصلي مصدوم بود و اين فصل هم يک مدافع متوسط در ميان مدافعان خوب ليگ برتر.
کي‌روش همين است. يک مربي موفق در فوتبال آسيا اما با تصميماتي عجيب که بعضا اين تصميمات غيرمنتظره اش جواب مي دهد اما بعضا هم انتخاب هايش چنان غيرمنطقي و عجيب است که در نامناسب و مضر بودن آن هيچ ترديدي نيست. کي‌روش چشمي را با کدام عملکرد خوب به تيم ملي دعوت کرد؟هافبک دفاعي صبا و استقلال که فصل قبل را مصدوم بود و وقتي هم مصدوميت اش رفع شد پشت خط ماند اما ديديم که او اين فصل با چند بازي دعوت شد. درست مثل کنعاني زادگان که شرايط مشابه او داشت. عجيب اينکه چشمي در تيم ملي به عنوان مدافع وسط بکار گرفته مي شود.کيروش بازيکني که دو سه فصل است در هافبک دفاعي بازي کرده را به عنوان مدافع وسط دعوت و تازه از او در ترکيب اصلي استفاده هم مي کند و بعد شفر هم به واسطه عدم اعتقاد به پادواني و بازي کردن اين بازيکن در تيم ملي به عنوان مدافع مياني از او در اين پست بهره مي برد.خروجي چه بوده؟دسته گل چشمي در دربي که عامل و علت باخت استقلال شد.اين اشتباه مکرر تکرار شده.چشمي مدافعي است که راحت خطا مي کند،پنالتي مي دهد و اخراج مي شود. او در دربي هم بعد از آن پنالتي و کارت زرد بارها بر سر داور داد و فرياد کرد و اعتراض هاي تند و تحريک آميزش به گفته بسياري از کارشناسان مي بايست با کارت قرمز توام مي شد.چشمي مقابل پاناما هم پنالتي داد و در بازي با کره و اندک دقايقي که به ميدان رفت هم چيزي نمانده بود کار دست کي‌روش و تيم ملي دهد. آزمودن آزموده خطاست اما کي‌روش اصرار به تکرار يک تصميم و انتخاب اشتباه دارد. فارغ از رنگها براستي محمد انصاري کجا و چشمي کجا. انصاري که يک سال در تمامي اردوهاي تيم ملي حضور داشته و در مقابل کره هم عملگرد خوبي داشت دو اردو است که دعوت مي شود و خط مي خورد و ما ترديد نداريم کنعاني زادگان هم اگر در اردوي اخير رباط پاره نمي کرد خط نمي خورد.
کي‌روش از اين دست تصميمات درباره دعوت يا عدم دعوت برخي نفرات ديگر هم داشته اما در ترکيب اصلي......
آقاي کي‌روش!هم سرنوشت خودت را با اشتباهات چشمي گره نزن و هم سرنوشت تيم ملي را.مي تواني البته باز هم اين تصميم را تکرار کني اما باز هم از يک سوراخ گزيده شوي.ايا ليگ ما سواي محمد انصاري مدافعان مطمئن و کارامدتر از چشمي ندارد؟ايا......کي‌روش است ديگر.نه مي شود حرفي زد و نه کاري کرد.فعلا او نتيجه مي گيرد اما ايا بايد در قبال همه تصميمات بعضا عجيب اش سکوت اختيار کرد؟»
اين نوشته احساسي نمونه اي از کري هاي ورزشگاهي است در تحليل. تيم ملي در يک بازي دوستانه دارد ترکيب هاي جديدش را محک مي زند، فرصت بازي به روزبه چشمي رسيده که اتفاقا کارلوس کي روش به او اعتقاد دارد و اينچنين در رسانه هواداري براي قرمزها فضاسازي مي شود. قرمزهايي که در دو سال گذشته به دليل دعواهاي کي روش ، برانکو پتانسيل قرار گرفتن برابر تيم ملي را دارند. در آستانه جام جهاني شايد بهتر است همه کمي ملي تر به فوتبال ملي مان نگاه کنيم.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۲۲/این_چه_منطقی_است_برای_انتقاد_از_روزبه_چشمی_دوست_پرسپولیسی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: