Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@10:03:27 GMT

روزبه چشمی این روزها از خواسته شخصی خود فاصله گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۲۵/روزبه_چشمی_این_روزها_از_خواسته_شخصی_خود_فاصله_گرفته_است

روزبه چشمی این روزها از خواسته شخصی خود فاصله گرفته است

روزبه چشمی ترجیح می دهد در خط هافبک بازی کند اما او این روزها از خواسته شخصی خود فاصله گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه چشمی به عنوان هافبک دفاعی در تیم پر از بحران منصوریان درخشید و مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت تا جایی که خیلی ها اعتقاد دارند اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او یکی از مهره های اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال روزبه چشمی این روزها به عنوان مدافع در تیم ملی ایران حضور دارد و وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال نیز در این هفته ها از چشمی به عنوان مدافع مرکزی استفاده کرده و بعد از دیدار مقابل نفت تهران نیز اعلام کرد چشمی در پست دفاع مرکزی بازیکن بهتری است که این اظهار نظر نشان می دهد فعلا قرار نیست پست چشمی در استقلال تغییر کند.
شاید حضور در پست دفاع مرکزی جدی ترین چالش این روزهای این بازیکن چند پسته باشد. به خصوص که پس از دربی ۸۵ چشمی فشار سنگینی را روی خود احساس کرد چرا که به عنوان مدافع مرکزی استقلال یک پنالتی به پرسپولیس داد در حالی که معتقد است هر زمان که به عنوان هافبک دفاعی برای تیمی به میدان رفته مرتکب اشتباه نشده است. چشمی ترجیح می دهد هافبک دفاعی باشد اما باید با وضعیت فعلی کنار بیاید چرا که حضور در تیم ملی در سال جام جهانی مهم ترین مسئله برای بازیکنی مانند او است به خصوص که کی روش نشان داده به سبک بازی چشمی علاقه دارد و از زمان دعوت کردن او به تیم ملی در تمام دیدارهای تیم ملی چه به عنوان یار ثابت و چه بازیکن تعویضی به این بازیکن میدان داده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۲۵/روزبه_چشمی_این_روزها_از_خواسته_شخصی_خود_فاصله_گرفته_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: