Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@19:58:23 GMT

تقدیر رئیس جمهور از ملی‌پوشان فوتبال در آیین بدرقه به جام جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۵۸/تقدیر_رئیس_جمهور_از_ملی_پوشان_فوتبال_در_آیین_بدرقه_به_جام_جهانی

به گزارش وانانیوز، 

در آیین بدرقه تیم ملی فوتبال ایران در حضور حسن روحانی رئیس جمهور ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش  و جوانان از ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ، کروز به نمایندگی از کادر فنی و مسعود شجاعی ، احسان حاج صفی ، اشکان دژاگه ، کریم انصاری فرد،  پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد و علی رضا بیرانوند به نمایندگی از بازیکنان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی رئیس جمهور از تیم داوری ایران حاضر در جام جهانی روسیه تقدیر کرد فعانی،  سخندان و منصوری گروه داوری ایران در جام جهانی روسیه هستند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۵۸/تقدیر_رئیس_جمهور_از_ملی_پوشان_فوتبال_در_آیین_بدرقه_به_جام_جهانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: