Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@11:52:02 GMT

استعفای مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پیش از جشن بدرقه تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۵۹/استعفای_مدیر_روابط_عمومی_فدراسیون_فوتبال_پیش_از_جشن_بدرقه_تیم_ملی

استعفای مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پیش از جشن بدرقه تیم ملی

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) در آستانه جام جهانی 2018 روسیه از سمت خود استعفا کرد.

در مدت همکاری او با فدراسیون فوتبال اتفاق‌های مختلفی رخ داد و فشارها و ناهماهنگی‌هایی در روند اطلاع رسانی‌ وجود داشت که به نظر می‌رسد این مهم می‌تواند دلیل استعفای او از سمت مدیریت روابط عمومی فدراسیون فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جوادی سردبیر سابق خبر ورزشی آبان ماه 96 جانشین اژدر شهابی در فدراسیون فوتبال شده بود.

شهابی نیز مدت کوتاهی در این پست فعالیت داشت.

جوادی در حالی استعفا داده است که از ساعت 18:30 امروز در تالار وحدت مراسم جشن بدرقه تیم ملی فوتبال برگزار می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۵۹/استعفای_مدیر_روابط_عمومی_فدراسیون_فوتبال_پیش_از_جشن_بدرقه_تیم_ملی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: