Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:23:23 GMT

بدرقه تیم ملی ایران با پیروزی خفیف مقابل تیم جوان ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۶۵/بدرقه_تیم_ملی_ایران_با_پیروزی_خفیف_مقابل_تیم_جوان_ازبکستان

بدرقه تیم ملی ایران با پیروزی خفیف مقابل تیم جوان ازبکستان

تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه مقابل ازبکستان به پیروزی رسید. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم, تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در ایران قبل از آغاز جام‌جهانی 2018 ساعت 21 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کی‌روش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک‌گل این دیدار را روزبه‌ چشمی در دقیقه 17 با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد. قضاوت این دیدار بر عهده سعود العذبه از قطر بود.

امیر عابدزاده (46-سید حسین حسینی)، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی (46-سعید عزت‌اللهی)، وریا غفوری (46-سیدجلال حسینی)، علی قلی‌زاده، سیدمجید حسینی، کریم انصاری‌فرد (68-وحید امیری)، احسان حاج‌صفی (59-پژمان منتظری)، مهدی ترابی، رضا قوچان‌نژاد و مهدی طارمی (68-میلاد محمدی)  بازیکنانی بودند که در این بازی از سوی کارلوس کی‌روش به میدان فرستاده شدند.

ازبکستان در این بازی با نفرات جوان و امید خود به میدان آمد.

تیم ملی ایران دوشنبه کشورمان را به سمت ترکیه ترک خواهد کرد و 7 خرداد در دیداری دوستانه به مصاف این تیم خواهد کرد.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۶۵/بدرقه_تیم_ملی_ایران_با_پیروزی_خفیف_مقابل_تیم_جوان_ازبکستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: