Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@10:43:49 GMT

توضیحات محمدرضا ساکت در مورد نماد تیم ملی ایران و برنامه های بدرقه ملی پوشان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۶۶/توضیحات_محمدرضا_ساکت_در_مورد_نماد_تیم_ملی_ایران_و_برنامه_های_بدرقه_ملی_پوشان

توضیحات محمدرضا ساکت در مورد نماد تیم ملی ایران و برنامه های بدرقه ملی پوشان

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد، نماد فوتبال ایران ثبت انحصاری شده است و هرگونه استفاده غیرمجاز از آن ممنوع خواهد بود.

طرفداری- محمدرضا ساکت قبل از آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت:

یوپا نماد واقعی ایران است که براساس بررسی‌های کامل تهیه شده و از این به بعد نماد فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:

برای مسابقات ملی، فدراسیون، سازمان‌های لیگ فوتبال و فوتسال، فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان از این نماد استفاده خواهند کرد. تیزچنگی، قدرتمندی،‌ تلاش و شتاب نمادهایی است که در این عروسک پیش‌بینی شده است و انواع محصولات این نماد در قالب عروسک و سایر محصولات ساخته و بین ورزشکاران ترویج خواهد شد. این محصول ثبت انحصاری شده است و هرگونه استفاده غیرمجاز از آن ممنوع خواهد بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا در پایان دیدار ایران و ازبکستان برنامه‌ ویژه‌ای برای بدرقه تیم ملی دارند یا خیر، گفت:

بله، برنامه نورافشانی ویژه‌ای خواهیم داشت.

ساکت در مورد دیدار ملی‌پوشان فوتبال با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان گفت:

این هم جزو برنامه‌ای است که آقای تاج برنامه‌ریزی‌های آن را انجام داده.

وی در مورد استقبال کم هواداران از دیدار ایران و ازبکستان با وجود رایگان اعلام شدن این دیدار، تصریح کرد:

این سؤالی است که باید از مردم بپرسید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۶۶/توضیحات_محمدرضا_ساکت_در_مورد_نماد_تیم_ملی_ایران_و_برنامه_های_بدرقه_ملی_پوشان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: