Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@02:54:31 GMT

رونمايي از نماد فوتبال ايران همزمان با بازي بدرقه تيم ملي در ورزشگاه آزادي

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۷۲/رونمایی_از_نماد_فوتبال_ایران_همزمان_با_بازی_بدرقه_تیم_ملی_در_ورزشگاه_آزادی

رونمايي از نماد فوتبال ايران همزمان با بازي بدرقه تيم ملي در ورزشگاه آزادي

خبرگزاري آريا- امروز شنبه 29 ارديبهشت 1397 ، همزمان با آخرين مسابقه تدارکاتي تيم ملي فوتبال کشورمان در ايران مقابل تيم ملي فوتبال ازبکستان، از نماد (مسکات) فوتبال کشور در ورزشگاه آزادي رونمايي خواهد شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مسکات فوتبال ايران که طرح آن برگرفته از يوزپلنگ ايراني است از اين پس به عنوان نماد تمامي تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال و ليگ هاي فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلي (بانوان و آقايان) کشور در ورزشگاهها، مراسم مختلف فرهنگي و برنامه هاي مناسبتي حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکات فوتبال ايران با نام "يوپا" که ترکيبي از يوزپلنگ تيزپا است، در راستاي سياست ها و برنامه هاي مسئوليت اجتماعي فدراسيون فوتبال، نمايانگر نمادهاي ملي، فرهنگي و سنتي کشور خواهد بود که با هدف فرهنگسازي و ترويج احترام به رقبا ، پيشکسوتان، داوران و تماشاگران فعاليت خواهد کرد. مراسم رونمايي از مسکات فوتبال ايران پيش از شروع مسابقه تيم هاي ملي فوتبال ايران و ازبکستان از ساعت 19 در استاديوم آزادي شروع خواهد شد. اين مسابقه آخرين بازي تدارکاتي تيم ملي کشورمان در راستاي برنامه هاي آماده سازي تيم ملي در ايران است و پس از آن تيم ملي جهت شروع آخرين مرحله از اردوي آماده سازي خود به کشور ترکيه سفر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۷۲/رونمایی_از_نماد_فوتبال_ایران_همزمان_با_بازی_بدرقه_تیم_ملی_در_ورزشگاه_آزادی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: