Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:56:37 GMT

ورزشگاه آزادی منتظر مردم برای بدرقه تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۵۳۷۶/ورزشگاه_آزادی_منتظر_مردم_برای_بدرقه_تیم_ملی_است

ورزشگاه آزادی منتظر مردم برای بدرقه تیم ملی است

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران که فردا شب آخرین بازی تدارکاتی خود را در تهران مقابل تیم ازبکستان انجام می دهد، فردا منتظر حضور پرشور تماشاگران است تا فوتبالیست ها را با روحیه مضاعف عازم این مسابقات کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی روسیه آماده می کند، امروز (جمعه) آخرین تمرین های خود را برای رویارویی با تیم ملی ازبکستان در «مرکز حرفه ای فوتبال» در تهران انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه این تمرین ها که با حضور بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی و کادر فنی انجام شد، «امیر عابدزاده» از دروازه‌بان دعوت شده به اردوی تیم ملی به خبرنگاران گفت: ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2018روسیه سه بازی فینال در مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا دارد.
وی پیش از شروع تمرین تیم ملی فوتبال، سربلندی ایران را مهمتر از همه چیز دانست و افزود: تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم؛ همه تلاش می‌کنند تا تیم ملی موفق شود.
عابدزاده درباره حضورش در ترکیب تیم ملی فوتبال گفت: دروازه بان با صلاحدید سر مربی انتخاب می شود و هر کس انتخاب شود، نهایت تلاش خود را خواهد کرد.
وی افزود: همه بازی ‌های دوستانه به منظور آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در جام جهانی برگزار می شود. بازی با ازبکستان، آخرین مسابقه تدارکاتی در ایران پیش از حضور در جام جهانی است و امیدوارم مردم به ورزشگاه بیایند و با حمایت خود، از تیم ملی خداحافظی خوبی کنند.
درواز‌ه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به انتظارات بالای ایجاد شده از تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: همه ما دنبال سربلندی ایران هستیم؛ هر سه مسابقه مرحله گروهی برای ما حکم فینال را دارد و باید تلاش کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.
امیر عابدزاده که پدرش «احمد» از بزرگترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ایران است، گفت: پدرم الگوی من است، همواره سعی کردم از او درس بگیرم و نامش را حفظ کنم. تلاش می‌کنم مثل پدرم دل مردم را شاد کنم.

** قوچان نژاد: از مردم می خواهم به ورزشگاه بیایند
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نیز با ابراز خوشحالی از حضور دوباره خود در تیم ملی گفت: از مردم خواهش می کنم که به ورزشگاه آزادی بیایند و ما را در بازی دوستانه مقابل ازبکستان تشویق کنند تا با یک حس و نتیجه خوب به روسیه برویم.
«رضا قوچان نژاد» در جمع خبرنگاران و در حاشیه تمرین تیم ملی در واکنش به سوالی درباره حضور شش مهاجم در اردوی تیم ملی، افزود: رقابت بازیکنان به سود تیم است؛ همه با انگیزه برای حفظ جایگاه خود در تیم می‌جنگند. از همه مهمتر تیم ملی و نتیجه گیری آن است، اینکه کدامیک از بازیکنان وارد میدان شوند، به تصمیم کادر فنی بستگی دارد.
وی رقابت را برای بهبود کیفیت تیم ملی مفید دانست و ادامه داد: هرچه بازیکن بیشتر و بهتر داشته باشیم، به نفع ماست.
قوچان نژاد تصریح کرد: گروه سختی داریم اما در فوتبال، هر کاری شدنی است. می دانیم که سه بازی سخت پیش رو داریم بازی ما با تیم های کشورهای ازبکستان، ترکیه و یونان به همین منظور و آمادگی برای جام جهانی است. روحیه بازیکنان خوب است و بقیه کار دست خداست.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه 29 اردیبهشت ماه در چارچوب دیدارهای تدارکاتی خود برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، ساعت 21در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال ازبکستان خواهد بود.
تیم ایران در گروه دوم رقابت های جام جهانی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است و روز 25 خرداد ماه نخستین بازی خود را با تیم ملی مراکش برگزار می کند.
ورزشی**1293*2025

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۵۳۷۶/ورزشگاه_آزادی_منتظر_مردم_برای_بدرقه_تیم_ملی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: