Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@16:04:17 GMT

اردوی جهادی دانش آموزان مدرسه ادب تهران در مشگین شهر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۹۸۶/اردوی_جهادی_دانش_آموزان_مدرسه_ادب_تهران_در_مشگین_شهر_تصاویر

اردوی جهادی دانش آموزان مدرسه ادب تهران در مشگین شهر + تصاویر

تاکنون دانش آموزان مدرسه ادب تهران 6 مدرسه و 16 واحد مسکن در شهرستان مشگین شهر ساخته اند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ اردوی جهادی دانش آموزان و فارغ التحصیلان مدرسه ادب تهران در شهرستان مشگین شهر به پایان رسید.چند سالی است دانش آموزان مدرسه ادب تهران در قالب گروههای جهادی هجرت به مشگین شهر می آیند و در کارهای عام المنفعه از جمله ساخت مدرسه در مناطق حروم و احداث منزل مسکونی برای افراد نیازمند اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسمی مسئول گروه جهادی مشگین شهر گفت: دانش آموزان مدرسه ادب تهران امسال چهار خانه برای خانواده های ایتام به مساحت 216 مترمربع و یک مدرسه 12 کیاسه در کوی امام رضا(ع) مشگین شهر احداث کردند که اعتبار این مدارس و مسکن ها را خود دانش آموزان از طریق کمک های مردمی جمع آوری و هزینه می کنند.وی افزود: به همت مدرسه ادب تهران تاکنون 45 کلاس درس در قالب 6 مدرسه و همچنین 16 واحد مسکونی برای افراد نیازمند احداث شده است./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۹۸۶/اردوی_جهادی_دانش_آموزان_مدرسه_ادب_تهران_در_مشگین_شهر_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: