Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@08:51:33 GMT

دانش آموزان مدرسه ادب تهران 45 کلاس درس در مشگین شهر ساختند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۹۸۸/دانش_آموزان_مدرسه_ادب_تهران_۴۵_کلاس_درس_در_مشگین_شهر_ساختند

دانش آموزان مدرسه ادب تهران 45 کلاس درس در مشگین شهر ساختند

غلامحسین زنده دل روز پنجشنبه در آئین اختتامیه اردوی جهادی دانش آموزان مدرسه ادب تهران در شهرستان مشگین شهر افزود: همچنین توسط مدرسه ادب تهران 16 واحد مسکونی برای افراد نیازمند در مشگین شهر احداث شده است.
به گفته وی ، چند سالی است دانش آموزان مدرسه ادب تهران در قالب گروههای جهادی هجرت به مشگین شهر می آیند و در کارهای عام المنفعه از جمله ساخت مدرسه در مناطق حروم و احداث منزل مسکونی برای افراد نیازمند اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار کرد: تابستان امسال نیز دانش آموزان مدرسه ادب با حضور در این شهرستان اقدام به ساخت چهار واحد منزل مسکونی برای خانواده های ایتام به مساحت 216 متر مربع و یک مدرسه 12 کلاسه در کوی امام رضا (ع) مشگین شهر کردند.
وی گفت: این دانش آموزان علاوه بر مشارکت مستقیم در احداث این اماکن اعتبار آن را نیز از طریق خانواده های خود و کمک های مردمی جمع آوری کرده بودند.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۹۸۸/دانش_آموزان_مدرسه_ادب_تهران_۴۵_کلاس_درس_در_مشگین_شهر_ساختند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: