Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@11:09:08 GMT

آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در مشگین‌شهر/ ۳۰۰ دانش‌آموز بلاتکلیف شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۹۹۲/آتش_سوزی_مدرسه_دخترانه_در_مشگین_شهر_۳۰۰_دانش_آموز_بلاتکلیف_شدند

رویداد۲۴-آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در شهرستان مشگین‌شهر منجر به از بین رفتن کامل سقف آن شد، در پی این حادثه و اعلام تعطیلی مدرسه سرنوشت ۳۰۰ دانش‌آموز در آستانه سال تحصیلی مبهم ماند.
در پی آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی حجاب شهرستان مشگین شهر که روز پنجشنبه اتفاق افتاد، وضعیت تحصیلی ۳۰۰ دانش‌آموز این مدرسه پادرهوا بوده و با توجه به میزان خسارت وارده احتمال تعطیلی مدرسه در سال تحصیلی جدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار مشگین شهر در بیان دلیل این اتفاق در آستانه سال تحصیلی تصریح کرد: علت آتش‌سوزی در ابتدا نصب ایزوگام و سپس اتصال سیم‌های برق عنوان شده است.
میرعلی رحیمی زاده با بیان اینکه میزان خسارت به حدی است که سقف مدرسه عملاً تخریب شده، متذکر شد: خوشبختانه آتش‌سوزی این مدرسه به دلیل خالی بودن آن در هنگام وقوع حادثه، خسارت جانی نداشت.
وی افزود: خسارت حادثه به صورت قطعی برآورد نشده اما در وضعیت فعلی با توجه به فرصت محدود باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی امکان تعمیر و آماده‌سازی مدرسه برای سال تحصیلی جدید وجود ندارد.
فرماندار مشگین شهر تأکید کرد: در این مدرسه ۳۰۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند که طی روزهای آینده شورای آموزش‌وپرورش تشکیل جلسه داده و نسبت به تعیین تکلیف دانش‌آموزان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رحیمی زاد با اشاره به کمبود مدرسه در مشگین شهر متذکر شد: تلاش ما بر این است هر چه سریع‌تر تعمیر این مدرسه آغاز شود اما تا زمان آماده‌سازی مدرسه، به احتمال قوی دانش‌آموزان در مدارس دیگر توزیع می‌شوند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۹۹۲/آتش_سوزی_مدرسه_دخترانه_در_مشگین_شهر_۳۰۰_دانش_آموز_بلاتکلیف_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: