Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:13:42 GMT

مدرسه تخریب شده مشگین‌شهر آماده نشد/وعده‌ها دانش‌آموزان راجدا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۹۹۵/مدرسه_تخریب_شده_مشگین_شهر_آماده_نشد_وعده_ها_دانش_آموزان_راجدا_کرد

مدرسه تخریب شده مشگین‌شهر آماده نشد/وعده‌ها دانش‌آموزان راجدا کرد

مشگین شهر- مدرسه دخترانه حجاب مشگین شهر که چندی پیش بر اثر آتش‌سوزی تخریب شد، جهت استفاده در سال تحصیلی جدید آماده نبوده و دانش‌آموزان به مدارس دیگر اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مطابق اعلام مسئولان آموزش‌وپرورش استان، مشگین شهر در کنار اردبیل و پارس‌آباد یکی از سه شهر استان با کمبود شدید مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوریکه کمبود مدرسه در این شهر موجب شده اغلب مدارس به صورت دونوبته فعالیت داشته باشند و تراکم دانش‌آموز در مدارس کاملاً مشهود باشد.

در وضعیتی که این شهر از کمبود مدرسه رنج می‌برد، چندی پیش مدرسه دخترانه با ۳۰۰ دانش‌آموز به دلیل آتش‌سوزی سقف خود را از دست داد و در آن مقطع زمانی شورای آموزش‌وپرورش سریعاً برای رسیدگی به موضوع تشکیل جلسه داد.

فرماندار مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: متأسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته این مدرسه آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان از اول مهرماه نیست.

میرعلی رحیمی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: سقف مدرسه به دلیل نصب ایزوگام و اتصال سیم‌های برق دچار حریق شد و به خاطر وسعت آتش به صورت کامل تخریب شده بود.

وی تأکید کرد: با وجود اینکه تلاش شده این مدرسه پذیرای دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی باشد اما هنوز به صورت کامل تعمیرات انجام نشده است.

فرماندار مشگین شهر متذکر شد: برای جلوگیری از بلاتکلیفی، دانش‌آموزان مدرسه تا اتمام تعمیرات در مدارس دیگر توزیع می‌شوند.

کمبود شدید مدرسه در مشگین شهر

رحیمی زاد به کمبود شدید مدرسه در مشگین شهر اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز در این شهرستان داریم که با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند.

وی تأکید کرد: به منظور رفع این مشکل تلاش بر این بوده امکانات شهرستان و خیرین مدرسه‌ساز به کار گرفته شود اما همچنان با کمبود مواجه هستیم.

به گفته فرماندار مشگین شهر این کمبود در وضعیتی است که بیشترین پروژه‌های خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: خیرین به صورت میانگین سالانه دو مدرسه در شهرستان احداث می‌کنند و در حال حاضر نیز سه پروژه در دست اجرا است.

رحیمی زاد به ضرورت حمایت ویژه از شهرستان مشگین شهر تأکید کرد و بیان داشت: بی‌شک فضای مطلوب آموزشی تأثیر مستقیم در کیفیت آموزش دانش‌آموزان دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۹۹۵/مدرسه_تخریب_شده_مشگین_شهر_آماده_نشد_وعده_ها_دانش_آموزان_راجدا_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: