Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:23:21 GMT

آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۹۹۷/آغاز_المپیاد_ورزشی_درون_مدرسه_ای_در_مشگین_شهر

آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مشگین شهر

فرماندار مشگین شهر در آئین افتتاح این طرح در آموزشگاه حضرت سکینه (س) به خبرنگار ایرنا گفت: در سال تحصیلی گذشته این طرح ورزشی در 96 آموزشگاه شهرستان مشگین شهر در هشت رشته ورزشی و بازی بومی - محلی برگزار شد.
میرعلی رحیمی زاد افزود: حاصل المپیاد ورزشی در سال گذشته کسب 2 عنوان قهرمان کشوری و 6 عنوان قهرمان استانی توسط دانش آموزان مشگین شهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به نتایج خوب حاصله توسط دانش آموزان منطقه در سال تحصیلی گذشته امسال این طرح توسعه یافته است.
او اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از ابتکارات دولت تدبیر و امید است که با هدف افزایش روحیه شادابی و نشاط و شناسایی استعدادهای ورزشی کودکان و نوجوانان به اجرا در می آید.
وی با تقدیر از مجریان طرح ورزشی مدرسه قهرمان بر لزوم استمرار برنامه های ورزشی و فرهنگی و افزایش روحیه امید و شادابی در مدارس تاکید کرد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۹۹۷/آغاز_المپیاد_ورزشی_درون_مدرسه_ای_در_مشگین_شهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: