Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:48:29 GMT

دانش آموزان مشگین شهر به علت تند باد با تاخیر به مدرسه می روند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۰۰/دانش_آموزان_مشگین_شهر_به_علت_تند_باد_با_تاخیر_به_مدرسه_می_روند

دانش آموزان مشگین شهر به علت تند باد با تاخیر به مدرسه می روند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز شنبه 26 فروردین سری قبل ازظهر در مشگین شهر، کلیه مقاطع تحصیلی شهری به علت تند باد و حل مشکلات آب شهری در ساعت 9:30 صبح بازگشایی می‌شوند.

طوفان شدید که از دیشب بیشتر مناطق استان اردبیل را در بر گرفته است، امروز سرعت بسیار زیادی به خود گرفت و باعث قطعی برق، شکستگی درختان و سیل در برخی مناطق استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین‌شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی استان اردبیل بیشترین سرعت وزش باد در استان اردبیل با 130 کیلومتر در ساعت مربوط به شهرستان مشگین شهر بوده که باعث خسارات زیادی در منطقه مشگین‌شهر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در رابطه با وضعیت جوی گفت: امروز بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان مشگین‌شهر با 130 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده و نیز در مناطق مرکزی و اردبیل نیز شاهد وزش باد 104 کیلومتر بر ساعتی بودیم که این سامانه تا فردا صبح در سطح استان تداوم خواهد داشت.

دولتی‌مهر افزود: هر چند در طی ساعات اخیر از سرعت وزش بادها کاسته شده اما این وزشهای شدید در مناطق مرکزی استان تا فردا صبح قابل ملاحظه خواهد بود و انتظار می‌رود که مردم و مسئولان به هشدارهای داده شده در این زمینه توجه لازم را داشته باشند تا بتوانیم از بروز خسارات در بخشهای مختلف کاهش دهیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۰۰/دانش_آموزان_مشگین_شهر_به_علت_تند_باد_با_تاخیر_به_مدرسه_می_روند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: