Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:31:31 GMT

خیرین سه میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در مشگین شهر کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۰۱/خیرین_سه_میلیارد_ریال_برای_ساخت_مدرسه_در_مشگین_شهر_کمک_کردند

خیرین سه میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در مشگین شهر کمک کردند

به گزارش ایرنا ، رضا نوری زاده روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مشگین شهر افزود: این خیرین همچنین
ساخت تعداد چهار واحد آموزشی در مناطق کم برخوردار را تقبل کرده اند.
وی از مشارکت ارزشمند خیرین در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز قدردانی کرد.
حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر نیز گفت: رسالت اصلی شورای آموزش و پرورش پرداختن به مسائل آموزشی و تربیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افت تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی مشگین شهر افزود: در صورتی که این شورا به رسالت خویش عمل کند شاهد نقش آفرینی و کارآمدی آن در امر تعلیم و تعلم خواهیم بود.
ولی ملکی ، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این منطقه گفت: با رایزنی های انجام شده با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان بزودی عملیات اجرایی مدارس نیمه تمام مسکن مهر و شهدای فرهنگی مشگین شهر آغاز می شود.
مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۰۱/خیرین_سه_میلیارد_ریال_برای_ساخت_مدرسه_در_مشگین_شهر_کمک_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: