Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:51:11 GMT

بیانیه ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شهرستان مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۰۴/بیانیه_ستاد_تبلیغاتی_حجت_الاسلام_سید_ابراهیم_رئیسی_شهرستان_مشگین_شهر

بیانیه ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شهرستان مشگین شهر

ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهرستان مشگین شهر بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُمَ

صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

مردم عزیز و بزرگوار خداوند متعال را سپاسگزاریم که حضور باشکوه شما مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، عظمت حضوراستکبارستیزان را به نمایش گذاشت و موجب امید دوستداران واقعی انقلاب اسلامی و باعث یأس دشمنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید رهنمودها و هدایت گریهای داهیانه حضرت امام خامنه ای حفظ الله، نقش بی بدیلی در استقلال و پیشرفت کشور داشته و دارد و اگر نبود وجود نازنین ایشان برخی از قدرت پرستان و تمامیت خواهان، محرومان و مستضعفین را در زیر چرخ توسعه لیبرالی له می کردند گر چه در بسیاری از موارد حقوق حقه قشری عظیمی از مردم در مقاطعی توسط گروهی اندک پایمال شده است.

مردم شریف شهرستان مشگین شهر بدینوسیله از حضور حماسی و مشارکت بی سابقه شما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا کمال تشکر و قدردانی را داریم و همچنین دست بوس همه کسانی هستیم که با رأی خویش به دکتر سید ابراهیم رییسی تغییر به نفع مردم را مورد تأیید قرار دادند و توجه به محرومان و مبارزه با فساد و تبعیض را به مطالبه غیر قابل اغماض تبدیل کردند، لذا نادیده گرفتن مطالبات شما تقریباً ناممکن خواهد بود، مگر اینکه بداخلاقی های دوران انتخابات و متخلفین قبل و حین انتخابات با نگرشی ماکیاولیستی، بیش از 40 درصد مردم ایران اسلامی را جزم اندیش، موهن و خشونت طلب بدانند و در قالب سخنان به ظاهر شیرین و عوامفریبانه تضییع حق کنند.

مبارزه با فساد و پرهیز از اشرافیگری و توجه به منافع ملی و اسلامی و حرکت در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی از اصولی است که مورد تأکید حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای بوده و هست و مردم انقلابی و پیرو خط واقعی امام و رهبری نیز هرگز از این اصول دست برنخواهند داشت.

شهدای انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همه ایثارگران جانفشانی هایشان درست در همین راستا بود.

با تشکر وقدردانی از زحمات تمامی طرفداران دکتر سید ابراهیم رئیسی در شهرستان مشگین شهر، تلاش های پاک و بی چشم داشت همه حاضرین درستادهای تبلیغاتی در همه بخش ها و روستاها و شهر ها را ارج می نهیم و به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) دورود می فرستیم و برای طول عمر با عزت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای دست دعا به درگاه باری تعالی بلند می کنیم.

ستاد تبلیغاتی دکتر سید ابراهیم رییسی شهرستان مشگین شهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۰۴/بیانیه_ستاد_تبلیغاتی_حجت_الاسلام_سید_ابراهیم_رئیسی_شهرستان_مشگین_شهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: