Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@13:11:55 GMT

روسیه تیم بزرگی است/ حضور اهالی رسانه در سالن اتفاق خوشایندی بود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۱۵/روسیه_تیم_بزرگی_است_حضور_اهالی_رسانه_در_سالن_اتفاق_خوشایندی_بود

روسیه تیم بزرگی است/ حضور اهالی رسانه در سالن اتفاق خوشایندی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا کمالی، بازیکن ملی پوش فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص باخت ایران مقابل روسیه عنوان کرد: خوشبختانه هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند، هرچند که ما این بازی را واگذار کردیم اما به نظرم با توجه به لیگ پرفشاری که داشتیم، تقریبا می توان گفت بازیکنان کمی خسته بودند، همینطور روسیه تیم بزرگی است اما در کل بازی خوبی بود فقط اگر در دقایق پایانی با بدشانسی گل نمی خوردم قطعا می توانستیم نتیجه خوبی هم بگیریم تا علاوه بر بازیکنان کام هواداران را نیز شیرین می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور اهالی رسانه در سالن، برای پوشش تصویری بازی نیز بیان کرد: اتفاق بسیار خوشایندی بود و امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد همانطور که دیدید سالن مملو از جمعیت بود بدون شک حضور اهالی رسانه می تواند به دیده شدن ورزش بانوان کمک کند، وقتی ورزشی دیده شود حتما طرفداران زیادی را به سمت خود جلب می کند حضور همین علاقه مندان به ورزش در سالن می تواند در کسب نتیجه خوب و همچنین بالا بردن انگیزه بازیکنان برای نمایش بازی بهتر کمک کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۱۵/روسیه_تیم_بزرگی_است_حضور_اهالی_رسانه_در_سالن_اتفاق_خوشایندی_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: