Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@06:15:47 GMT

مهسا افسانه: فدراسيون کاراته بايد علم مربيان کاتا را به روز کند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۱۷/مهسا_افسانه_فدراسیون_کاراته_باید_علم_مربیان_کاتا_را_به_روز_کند

خبرگزاري آريا - مهسا افسانه ضمن پيگيري تمريناتش براي حضور در مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي اعلام کرد مربيان کاتا به هيچ وجه به روز نيستند چه بهتر که اين مربيان آموزش ببينند و دانش خود را در اين رشته ورزشي به روز کنند.

به گزارش خبرگزاري آريا ؛ ترکيب تيم ملي کاراته بانوانِ اعزامي به بازي‌هاي کشورهاي اسلامي مشخص شد و مهسا افسانه به عنوان تنها نماينده کاتاي بانوان ايران به اين مسابقات اعزام مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همين راستا گفتگويي را ترتيب داديم با افسانه، بانويي که در سال 92 اولين مدال کاروان ورزشي ايران را در سومين دوره بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي به خود اختصاص داد.
بانوي کاتاروي کشورمان در اين خصوص به خبرنگار سايت ورزش بانوان گفت: سهميه‌اي که به فدراسيون کاراته در بخش بانوان اختصاص يافته 6 عدد بوده که شامل 5 سهميه در بخش کوميته و يک سهميه مختص کاتا مي‌باشد. به همين منظور مسابقات انتخابي تيم ملي برگزار شد و خوشبختانه با اختلاف بسيار زياد از حريفان، تنها نماينده بانوان ايران در مسابقات کاتاي کشورهاي اسلامي شدم.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: امسال مسابقات سطح بالاتري دارد چرا که نفر اول اميدهاي جهان، نايب قهرمان و نفر پنجم جهان از افراد شرکت کننده در اين رقابت‌ها مي‌باشند. با اين حساب مي‌توان گفت که به نوعي رقابت در اين مسابقات در سطح جهاني مي‌باشد، علاوه بر اين بسياري براي رقابت در المپيک 2020 توکيو برنامه ريزي مي‌کنند.
وي با اشاره به اينکه با حمايت خانواده به خصوص خواهرش از هر لحاظ شرايط خوبي دارد، بيان کرد: در حال حاضر تمريناتم را به صورت فشرده، با لينا افسانه ( خواهر مهسا افسانه ) مربي شخصي خودم پيگيري مي‌کنم. البته حدودا دو سال است که تحت نظر او تمرين مي‌کنم؛ به همين دليل از لحاظ روحي و بدني آمادگي خوبي دارم. قصد دارم طلاي خود را تکرار کرده و طلايي کاروان ايران در اين رقابت‌ها شوم.
بانوي کاتاروي کشورمان عنوان کرد: البته در شرايط فعلي با توجه به اينکه اردويي براي کاتاروهاي کشورمان برگزار نمي‌شود، توقع مدال از آنها غيرمنطقي است. از طرفي مربيان کاتا به هيچ وجه به روز نيستند چه بهتر که اين مربيان آموزش ببينند و دانش خود را در اين رشته ورزشي به روز کنند. البته در شرايط کنوني که کاتاروها به مسابقات برون مرزي اعزام نمي‌شوند اعزام مربيان در جهت فراگيري علم روز توقع زيادي يه حساب مي‌آيد.
مهسا افسانه در پايان گفت: البته در حال حاضر ورزشکاران اعزامي به مسابقات کشورهاي اسلامي در رشته کوميته در اردوهاي تمريني به سر مي‎برند. من نيز در اولين فرصت با مربي شخصي خودم در اين اردوها شرکت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۱۷/مهسا_افسانه_فدراسیون_کاراته_باید_علم_مربیان_کاتا_را_به_روز_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: