Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:26:45 GMT

مهسا افسانه مدال برنز کاتا را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۲۰/مهسا_افسانه_مدال_برنز_کاتا_را_کسب_کرد

مهسا افسانه مدال برنز کاتا را کسب کرد

کاتاروی تیم بانوان ایران با غلبه بر حریف مالزیایی خود موفق شد به مدال برنز بازیهای کشورهای اسلامی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای کاراته چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی، مهسا افسانه در کاتای انفرادی بانوان در دیدار رده بندی«سلین لی» از مالزی را بر صفر شکست داد و به نشان برنز دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسانه در اولین گام ۵ بر صفر مقابل «آیا اسماعیل» از مصر بازنده شد و به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله «قمر الکردی» کاتاروی اردنی را بر صفر شکست داد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.

برای تیم ملی کاراته کشورمان تا کنون نسرین دوستی یک مدال طلا، رزیتاعلیپور یک نشان نقره، ابوالفضل شهرجردی، مهسا افسانه، طراوت خاکسار و امیرمهدیزاده هم چهارنشان برنز کسب کرده اند.

مجموع مدال های کاروان ایران در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی به این شرح است:

مدال طلا:


نرجس امام قای نژاد (تفنگ بادی ١٠ متر) -نسرین دوستی (وزن ٥٠ کیلوگرم کاراته) - سعید ملایی(جودو)

مدال نقره:


الهه احمدی (تفنگ بادی ١٠ متر بانوان) - رزیتا غفاری (وزن ٦٢- کیلوگرم کاراته) - تیم میکس تیراندازی 10 متر تفنگ بادی - هانیه رستمیان

مدال برنز:


امیر مهدی زاده (وزن ٦٠- کیلوگرم کاراته) - طراوت خاکسار (وزن ٥٥- کیلوگرم کاراته) - علیرضا خجسته (وزن ٦٦- کیلوگرم جودو) -تیم شنا چهار در صد متر - تیم ملی ژیمناستیک - ابوالفضل شهرجردی (کاتا کاراته) - مهسا افسانه(کاتا انفرادی کاراته)

کاراته

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۲۰/مهسا_افسانه_مدال_برنز_کاتا_را_کسب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: