Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:34:28 GMT

باقری: مهسا افسانه برنده انتخابی می‌شد، همه چیز عادلانه بود؟/ او سه ادعای کذب مطرح کرده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۲۲/باقری_مهسا_افسانه_برنده_انتخابی_می_شد_همه_چیز_عادلانه_بود_او_سه_ادعای_کذب_مطرح_کرده_است

باقری: مهسا افسانه برنده انتخابی می‌شد، همه چیز عادلانه بود؟/ او سه ادعای کذب مطرح کرده است

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با اشاره به انتخاب نگین باقری به عنوان مسافر مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ گفت: در رقابت گزینشی کاتا هیچ ابهامی وجود نداشت و باقری شایسته این انتخاب بود.

افسانه باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: متاسفانه مهسا افسانه بعد از شکست در انتخابی کاتا حواشی زیادی را بوجود آورد که من این رفتار را شایسته کاتاروی باتجربه‌ای مثل افسانه نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از مسابقات کشورهای اسلامی در صحبتی که با مهسا افسانه داشتیم، این کاتارو قبول کرد در این رقابت‌ها حضور داشته باشد و نگین باقری به مسابقات قهرمانی آسیا برود. بعد از اینکه تیم از باکو آمد، افسانه تغییر رای داد و خواهان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شد، اما با توجه به اینکه باقری در کاراته وان دبی مدال برنز گرفته بود و افسانه هم در کشورهای اسلامی همین رنگ مدال را گرفت، مقرر شد یک مرحله انتخابی بین این دو نفر برگزار شد.

باقری تصریح کرد: باتوجه به اینکه نگین باقری در کوران آماده سازی برای حضور در مسابقات آسیایی بود و آسیب دیدگی هم داشت، بنابراین فدراسیون تصمیم گرفت انتخابی چند روز به تعویق بیفتد. مسابقات انتخابی در تاریخ اعلام شده، با قضاوتی عادلانه انجام شد. باتوجه به اینکه 3 داور جهانی بانوان ما در 3 استان مختلف هستند و در ایام ماه مبارک رمضان رفت و آمد سخت است، تصمیم بر این شد تا از داوران شناخته شده و آزمون پس داده در گروه مردان استفاده کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به ادعای مهسا افسانه مبنی بر ناعدالتی در قضاوت انتخابی تیم ملی کاراته، گفت: منظور افسانه از عدالت چه چیزی است؟ اگر او برنده این مسابقه می‌شد، همه چیز عادلانه بود؟ ضمن اینکه بازیکن تعیین نمی‌کند که چه داوری قضاوت انجام بدهد و چه تاریخی مسابقه انتخابی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: افسانه 3 ادعای کذب مطرح کرده است. او مدعی شده که مسابقات پشت درهای بسته بوده، در حالی که رقابت‌های انتخابی مثل همه انتخابی های فدراسیون کاراته با حضور مربیان و اصحاب رسانه انجام شد. همچنین او اعلام کرده که من در خصوص قضاوت داوران با او تماس داشته‌ام که به هیچ عنوان بعد از صحبت در خصوص تاریخ انتخابی دیگر با او حرفی نزدم و تماسی هم نداشتم. ضمن اینکه افسانه درباره عدم استفاده از ویدیو چک ابراز نارضایتی کرده است! در هیچ کجا در بخش کاتا از ویدیو چک استفاده نمی‌شود و این موضوع فقط برای بخش کومیته قابل اجرا است تا اگر ضربه‌ای از سوی داوران نادیده گرفته شد و امتیازی لحاظ نشد، مربی اعتراض کند تا بررسی شود.

باقری در خصوص عدم حضور مهسا افسانه در پیکارهای کاراته وان دبی، تأکید کرد: در صحبتی که با آقای آشوری داشتم ایشان گفت مهسا افسانه خواهان حضور در کاراته وان دبی نبود! اتفاقا فدراسیون در نظر داشت باقری و افسانه هر دو در کاراته وان دبی به روی تاتامی بروند تا عیار فنی هرکدام سنجیده شود، اما خودش نپذیرفت که به این رقابت‌ها برود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: اگر قرار باشد فدراسیون به خواست بازیکن برنامه ریزی و تصمیم گیری کند، آن وقت سنگ روی سنگ بند نمی شود. یک بازیکن باید تابع تصمیات فدراسیون و کادر فنی و مسئولان باشد.

انتهای پیام/

R1015204/P1015135/S3,30,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۲۲/باقری_مهسا_افسانه_برنده_انتخابی_می_شد_همه_چیز_عادلانه_بود_او_سه_ادعای_کذب_مطرح_کرده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: