Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:07:51 GMT

جانباز گرانقدر 70 درصد «کمالي فر» به فيض شهادت نائل آمد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۳۱/جانباز_گرانقدر_۷۰_درصد_کمالی_فر_به_فیض_شهادت_نائل_آمد

خبرگزاري آريا- شهيد «کاظم کمالي فر» از جانبازان استان سمنان پس از تحمل سالها درد و رنج حاصل از جراحات دوران جنگ به فيض شهادت نائل آمد.
به گزارش خبرگزاري آريا، جانباز 70 درصد «کاظم کمالي فر»، بر اثر مجروحيت هاي دوران جنگ در بيمارستان تهران به فيض شهادت نائل آمد.
پيکر اين شهيد والامقام پس از انتقال به زادگاهش در ايوانکي گرمسار، صبح امروز شنبه 7 مرداد 96 تشييع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم يادبود اين شهيد والامقام امروز از ساعت 16:30 در مسجد جامع ايوانکي برگزار خواهد شد.
جانباز شهيد کمالي فر سال 61 براثر اصابت ترکش و تير به شکم، قفسه سين و دست چپ مجروح شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۳۱/جانباز_گرانقدر_۷۰_درصد_کمالی_فر_به_فیض_شهادت_نائل_آمد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: