Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@01:49:12 GMT

سیلی علی انصاریان زیر گوش فرشاد احمدزاده!

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۱۵/سیلی_علی_انصاریان_زیر_گوش_فرشاد_احمدزاده

امشب و در سریال محکومین که از شبکه یک پخش می شود، منتظر یک اتفاق جالب توجه باشید.

به گزارش شریان نیوز،از هفته پیش سریالی تحت عنوان محکومین روی آنتن شبکه یک سیما می رود. سریالی که به خاطر تغییر مداوم شخصیت های داستان، توانسته مخاطبانش را جذب کند. 

امشب (شنبه 9 دی) اما قرار است یک اتفاق جالب رخ بدهد. این سریال با بازی علی انصاریان و فرشاد احمدزاده از شبکه یک پخش می شود و علاقه مندان به فوتبال می توانند شاهد سکانس های حضور این دو فوتبالیست در سریال محکومین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سریالی که از ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.  بدون اینکه قصه را لو بدهیم، منتظر سیلی انصاریان زیر گوش احمدزاده باشید...!       منبع:خبرورزشی برچسب هاعلی انصاریانفرشاد احمد زادهمحکومینفوتبالیستسریالسیلی مطالب مرتبط از بازیگر تا قهرمان در یک اثر عروسکی +تصویر
گزینه باشگاه استقلال به تراکتورسازی پیوست
کرامتی: بازیگران بزرگ تکرار نشدنی هستند
گل نزن‌ترین‌های تاریخ فوتبال! + فیلم
جهان فوتبال در سال ۲۰۱۷ در پنج جمله!
اتفاقی تلخ برای بازیگر مشهور زن+تصاویر
شغل محبوب و جدید کریس رونالدو بعد از بازنشستگی از فوتبال

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۱۵/سیلی_علی_انصاریان_زیر_گوش_فرشاد_احمدزاده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: