Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:27:51 GMT

پخش زنده ۲ مسابقه فوتبال از شبکه سه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۱۸/پخش_زنده_۲_مسابقه_فوتبال_از_شبکه_سه

پخش زنده ۲ مسابقه فوتبال از شبکه سه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رقابت "لسترسیتی ـ منچستر سیتی"، سه شنبه (۲۸ آذر ماه) ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما  قرار می گیرد.

این مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس ((EFL CUP ۲۰۱۷-۲۰۱۸ است، که در استادیوم "کینگ پاور" شهر لستر انگلستان برگزار خواهد شد. گزارشگر این رقابت فرشاد محمدی مرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش کارشناسی برنامه نیز با اجرای رضا جاودانی و محمدرضا احمدی میزبان سعید اخباری، کارشناس فوتبال خواهد بود که از ساعت ۲۳ روانه آنتن خواهد شد.

این مسابقه در قالب برنامه "گزارش ورزشی" کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی حسین زکایی پخش خواهد شد.

***

مسابقه "پرسپولیس ـ صنعت نفت آبادان"، سه شنبه (۲۸ آذر ماه) از ساعت ۱۴:۳۰ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این مسابقه از سری رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

گزارشگر این مسابقه محمد سیانکی است. بخش کارشناسی برنامه نیز میزبان محمد حسن انصاری فرد، کارشناس فوتبال خواهد بود که با اجرای مزدک میرزایی، از ساعت ۱۴ روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

این مسابقه در قالب برنامه "فوتبال برتر" به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۱۸/پخش_زنده_۲_مسابقه_فوتبال_از_شبکه_سه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: