Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:54:16 GMT

افشاگري درباره جادوگري / علاقه مندي بيننده ها به همگروهي ايران با روسيه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۲۳/افشاگری_درباره_جادوگری_علاقه_مندی_بیننده_ها_به_همگروهی_ایران_با_روسیه

افشاگري درباره جادوگري / علاقه مندي بيننده ها به همگروهي ايران با روسيه

خبرگزاري آريا - برنامه نود اين هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.
به گزارش خبرگزاري آريا ، برنامه نود اين هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.

*سوال نظرسنجي اين هفته برنامه نود
کداميک از تيم‌هاي سيد يک جام جهاني 2018 را براي همگروهي با ايران ترجيح مي‌دهيد؟
در ابتداي برنامه عادل فردوسي پور زلزله در غرب کشور و جان باختن شمار زيادي از هموطنان عزيزمان در اين حادثه را تسليت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* در ابتدا آيتم آنچه در برنامه نود امشب مي‌بينيد پخش شد.
مرور بازي پلي‌آف دراماتيک تيم ملي ايران مقابل ايرلند جنوبي با افسوس در دوبلين و اشک در تهران.
بررسي ماجراي حذف عجيب تيم ملي جوانان ايران.
بخش‌هاي ويژه راجع به جادوگري در فوتبال ايران.
آيتمي ويژه درگذشت مرحوم اکبر افتخاري، پيشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال ايران در ابتداي برنامه نود پخش شد.
*بخش بعدي برنامه به پخش خلاصه‌اي از دو ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل پاناما و ونزوئلا اختصاص داشت.

*کريم انصاري‌فرد بازيکن تيم ملي فوتبال ايران:
من و همه بچه‌ها شرايط خوبي براي بازي کردن داريم تا خوب ظاهر شويم. اميدوارم هر بازيکني در جام جهاني حضور دارد براي کشورمان موثر ظاهر شود و در آخر نام ايران در جام جهاني بدرخشد.

*عليرضا جهانبخش بازيکن تيم ملي فوتبال ايران:
بازي خوبي مقابل پاناما بود تا بتوانيم برابر يک تيم فيزيکي خودمان را محک بزنيم. فکر مي‌کنم عملکرد خوبي به نمايش گذاشتيم. هر مسابقه در مسير جام جهاني مفيد خواهد بود و به شرايط فني و فيزيکي تيم کمک مي‌کند.
*در ادامه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روي خط برنامه آمد و با تسليت به بازماندگان زلزله غرب کشور گفت: تا اين لحظه 407 نفر در اين زلزله جان باخته اند و حدود 6800 نفر نيز مصدوم شده اند، مي‌توان اين زلزله را بزرگ‌ترين زلزله تاريخ غرب کشور ناميد. من از ابراز همدردي مردم شريف ايران و امدادرساني به موقع مسئولان کشور تشکر مي‌کنم.
وي ادامه داد: مردم زلزله زده غرب کشور اکنون نيازمند اقلامي مثل پتو، چادر، آب آشاميدني، خرما و کنسرو هستند. 33 بالگرد کار امداد رساني را انجام دادند. ضمن ابراز همدردي با مردم زلزله زده استان کرمانشاه به آن‌ها مي‌گويم که ما در کنار آن‌ها هستيم و تلاش مي‌کنيم تا امدادرساني به زلزله زدگان به بهترين نحو انجام شود.

*آيتمي در مورد آناليز عملکرد سامان قدوس و احمد عبداله زاده 2 بازيکن تازه وارد تيم ملي مقابل پاناما و ونزوئلا روي آنتن رفت.
*ديدار مرحله پلي‌آف جام جهاني 2002 که تيم ملي ايران نتوانست شکست 2 بر صفر مقابل تيم ملي ايرلند را جبران کند و با پيروزي يک بر صفر در ورزشگاه آزادي از رسيدن به جام جهاني بازماند، پخش شد.
*بخش بعدي برنامه به حذف تيم ملي فوتبال جوانان کشورمان از رقابت‌هاي آسيايي اختصاص داشت.
*در ادامه مصاحبه‌هاي اختصاصي برنامه نود با چند بازيکنان تيم ملي پس از ديدار دوستانه با ونزوئلا روي آنتن رفت.

*سعيد عزت‌اللهي بازيکن تيم ملي فوتبال ايران:
اردوي خيلي خوبي براي بازيکنان بود.با دو تيم خوب از کونکاکاف و آمريکاي جنوبي بازي کرديم و نقاط قوت و ضعف را در حد مطلوبي شناختيم.دو گام خوب براي پيشرفت و آماده‌سازي در جام جهاني برداشتيم و از شرايط اردو راضي بوديم؛ همه تيم دست به دست هم داديم تا به جام جهاني برسيم.

*سامان قدوس بازيکن تيم ملي فوتبال ايران:
افتخار بزرگي است و خوشحال هستم که براي تيم ملي ايران بازي مي‌کنم.
از اينکه در ديدار با پاناما گل زدم، خيلي خوشحال بودم، اما بهتر اين است که تيم ملي برنده مي‌شود.

*عليرضا بيرانونددروازه بان تيم ملي فوتبال ايران:
بازيکناني که به اين اردوي تيم ملي دعوت شدند همه بازي کردند.
مسابقات خوبي با دو تيم قوي انجام داديم و با پيروزي آن‌ها را پشت سر گذاشتيم.
اردوي خوبي بود که مي‌تواند در مسير جام جهاني به ما کمک کند.
*آناليز عملکرد فني تيم ملي در ديدار‌هاي دوستانه برابر پاناما و ونزوئلا بخش بعدي برنامه بود.
*آيتمي در مورد موضوع «جادوگري در فوتبال ايران» پخش شد و حميد جعفري، فرهاد خانگلي، هادي عقيلي بازيکنان سابق تيم سايپا به افشاگري در مورد وجود پديده جادوگري در فوتبال کشورمان پرداختند.
اين بازيکنان مدعي شدند در زمان بازيگري شان جادوگري وجود داشته که به سرمربي وقت سايپا قول قهرماني داده و براي ورد خواندن نام مادر بازيکنان را مي‌پرسيده است. اين جادوگر حتي دقيقه‌اي که بازيکنان بايد تعويض شوند را به سرمربي تيم اعلام مي‌کرده است.
*سپس مکالمه صوتي خبرنگار برنامه نود با جادوگري که خود را کارشناس مي‌دانست و مدعي بود تاکنون با جادو‌ها و کارشناسي هايش به تيم‌هاي زيادي را کمک کرده است پخش شد. اين فرد مدعي بود تيم ملي آلمان با کارشناسي‌هاي او قهرمان جام جهاني شده است.
*محسن بياتي‌نيا، آرش برهاني، ميثم منيعي و خداداد عزيزي، بازيکنان سابق پاس تهران داستان جادوگري در فوتبال را تاييد کردند و گفتند در سال‌هاي 82-81 چنين اتفاقي را در تيم ديده اند که جادوگران براساس نام مادران بازيکنان ترکيب و نتايج را رقم مي‌زنند.
* نادر فريادشيران، مربي پيشين تيم سايپا در ارتباطي تلفني با برنامه نود با ذکر چند اسامي و يک جادوگر مدعي شد در زمان حضورشان در سايپا قصد داشتند با رمالي نتايج را رقم بزنند که او و محمد مايلي‌کهن مانع آنها شدند.
*بهمن دهقان، يکي از افرادي که فريادشيران اسامي او را در بحث خود آورده بود روي خط برنامه نود عنوان نمود بخشي از صحبت‌هاي فريادشيران را تاييد کرد.
*گفتگويي ضبط شده با حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا زائري کارشناس مسائل مذهبي پخش شد، زائري در مورد ديدگاه اسلام نسبت به جادوگري گفت: از اينکه در برنامه هفته گذشته نود ماجراي سحر و جادوگري را به اعتقادات ديني ربط دادند متاسف شدم. سحر و جادوگري از ديدگاه اسلام حرام است و در اين واقع عده‌اي از اين کار‌ها کاسبي مي‌کنند. دعا نويسي ربطي به دعايي که ما در دين داريم ندارند.
وي ادامه داد: نبايد اعتقادات ديني را وارد چنين مسائلي کنيم. در اعتقادات اسلامي هر فرد يا تيمي که تلاش کند نتيجه مي‌گيرد و اگر قرار بود زندگي بشر با جادو و رمالي اداره شود بزرگان دين نيز از روش‌ها استفاده مي‌کردند. انسان به طور طبيعي گرايش به تنبلي دارد و به دنبال راه ميانبر است به همين دليل نيز عده‌اي جادو را باور مي‌کنند. اسلام براي اين قرتي بازي‌ها ارزشي قائل نيست و خداوند به کسي که تلاش نکند و بخواهد با دعا نويسي و ... به جايي برسد کمک نمي‌کند.
*در ادامه دوربين مخفي برنامه نود به سراغ يکي ديگر از جادوگر‌هاي فوتبال رفت.
*آيتم ديگري مربوط به جادوگري فوتبال در شهرستان‌ها پخش شد.
*گفتگويي ضبط شده از مسعود رضاييان مديرعامل سابق باشگاه ملوان روي آنتن رفت.
رضاييان در مورد بحث جادوگري در فوتبال گفت: من جادوگري را مي‌شناختم که ادعا مي‌کرد مي‌تواند تيم‌ها را قهرمان ليگ برتر کند، اما من به هيچ عنوان حرف‌هاي او را باور نمي‌کردم. به نظر من جادوگري نشان دهنده جهل انسان‌ها است و طرفداران جهل هميشه در تقابل با طرفداران دانايي بوده اند.
پيشنهاد من براي کاهش شيوع چنين پديده‌اي اين است که اداره‌اي مانند اداره ضد جاسوسي به نام اداره ضد رمالي در فدراسيون فوتبالتشکيل شود که بتواند از فعاليت جادوگر‌ها و رمال‌ها جلوگيري کند.
*آيتمي با حضور حميد عليدوستي پيشکسوت فوتبال و محمد انصاري مدافع تيم پرسپوليس در مورد فرهنگ کتابخواني پخش شد.
*در ادامه عبداله سمامي عضو کميته اخلاق فدراسيون فوتبال روي خط برنامه آمد.
سمامي درباره پرونده جادوگري در فوتبال ايران گفت: مطمئنا ما به تنهايي قادر نيستيم که با جادوگري در فوتبال مبارزه کنيم، زيرا اين بحث بسيار فراگير شده است. شک نکنيد همان طور که با باشگاه سياه جامگان به دليل ورود به ماجراي جادوگري برخورد کرديم با ساير تيم‌ها نيز برخورد خواهيم کرد، رسانه‌ها هم کمک کنند تا بتوانيم با پديده جادوگري مقابله کنيم.
*آيتمي در مورد نتايج تيم استقلال در برابر تيم‌هاي مشهدي در ادوار مختلف ليگ برتر پخش شد.
*بخش از نود تا نود که به اخبار و حواشي فوتبال ايران مي‌پردازد روي آنتن رفت.
*عيسي عظيمي روزنامه نگار و مترجم روي خط برنامه آمد و به افشاگري در مورد پديده جادوگري در فوتبال ايران پرداخت.
*آيتمي با موضوع بررسي ديدار‌هاي هفته دوازدهم ليگ دسته اول پخش شد.
*نظرسنجي برنامه نود
يک ميليون و 547 هزار نفر در نظرسنجي برنامه نود شرکت کردند که بيش از 28 درصد علاقه‌مند بودند تيم ملي ايران در سيد اول جام جهاني 2018 با تيم ملي روسيه هم‌گروه شود.
برنامه نود اين هفته ساعت 02:04 بامداد روز سه‌شنبه، بيست و سوم آبان به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۲۳/افشاگری_درباره_جادوگری_علاقه_مندی_بیننده_ها_به_همگروهی_ایران_با_روسیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: