Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@21:20:24 GMT

تاج: امیدوارم در جام جهانی از گروه خود صعود کنیم؛ آمادگی پاسخگویی به سوالات در مورد لیست تیم ملی را ندارم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۳۲/تاج_امیدوارم_در_جام_جهانی_از_گروه_خود_صعود_کنیم_آمادگی_پاسخگویی_به_سوالات_در_مورد_لیست_تیم_ملی_را_ندارم

تاج: امیدوارم در جام جهانی از گروه خود صعود کنیم؛ آمادگی پاسخگویی به سوالات در مورد لیست تیم ملی را ندارم

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال شرکت کرد.

طرفداری- مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی، گفت:

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن آماده حضور در جام جهانی شویم و بتوانیم از گروهمان صعود کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. در این مراسم هم سعی کردیم به بهترین شکل از اعضا و بازیکنان تیم ملی قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنیم با انرژی زیاد و به بهترین شکل در جام جهانی حاضر شویم.

وی در مورد لیست تیم ملی، عنوان کرد: 

آمادگی پاسخ به سوال در مورد لیست تیم ملی را ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۳۲/تاج_امیدوارم_در_جام_جهانی_از_گروه_خود_صعود_کنیم_آمادگی_پاسخگویی_به_سوالات_در_مورد_لیست_تیم_ملی_را_ندارم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: