Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@10:33:56 GMT

پنجعلی: لیست کی روش جای بحث دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۴۱/پنجعلی_لیست_کی_روش_جای_بحث_دارد

پنجعلی: لیست کی روش جای بحث دارد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   پنجعلی  در خصوص اعلام لیست 24 نفره کی روش برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، گفت: در شرایط حاضر وظیفه همه ما احترام گذاشتن به تصمیم سرمربی و حمایت از تیم ملی است، اما انصافا در خصوص سه بازیکن جای بحث زیادی وجود دارد که می توان پس از این مسابقات به طور کامل به آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بی تردید «سید جلال حسینی» مرد با تجربه خط دفاعی فوتبال ایران شاید بهترین گزینه برای هدایت این خط در جام جهانی بود که به اعتقاد من برای حذف او هیچ توجیهی وجود ندارد. او می توانست در این مسابقات مهم عصای دست کی روش باشد و شخصا حتی یک درصد هم به حذف سید جلال فکر نمی کردم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین در خصوص حذف نام «وریا غفوری»، اظهار داشت: او یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ هفدهم بود و تصور من حتی قرار گرفتن نام این بازیکن در میان 11 مرد اصلی کی روش در جام جهانی بود. بی تردید جای خالی او در روسیه احساس خواهد شد و باید منتظر توضیحات کی روش در رابطه با حذف این بازیکنان باشیم.
وی تاکید کرد: لیست اعلام شده از سوی کی روش به خصوص حذف سید جلال حسینی، وریا غفوری و «کاوه رضایی» جای بحث زیادی را باز گذاشته که قطعا می توانیم پاسخ بسیاری از سئوالات خود را در جام جهانی و پس از مشاهده بازی های تیم ملی دریافت کنیم. فراموش نکنید سه بازی دشوار در جام جهانی خواهیم داشت که در تمامی آنها به بازیکنانی با ویژگی دفاعی بیشتر نیاز خواهیم داشت.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین با اشاره به اهمیت این مسابقات، گفت: در سن 19 سالگی و در اوج جوانی همراه با تیم ملی در این مسابقات شرکت کردم و البته نتوانستم در ترکیب اصلی قرار بگیرم. نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی برای بالا بردن تجربه بازیکنان کافی خواهد بود و شخصا پس از آن مسابقات در اوج جوانی توانستم بسیار با تجربه شوم.
وی در رابطه با پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه، اظهار داشت: هیچ تیم شگفتی سازی قابل پیش بینی نیست اما تیم ما پتانسیل بسیار خوبی دارد و فکر می کنم بازی های زیبایی از شاگردان کی روش مشاهده کنیم. از تمام علاقه مندان به تیم ملی می خواهم انتظار خود را بالا نبرند زیرا این کار استرس بازیکنان را افزایش می دهد.
پنجعلی در خصوص بزرگترین نقطه قوت تیم ملی در جام جهانی روسیه، گفت: با تجربه بودن بازیکنان در اوج جوانی بزرگترین نقطه قوت تیم کی روش است و خوشبختانه نگرانی به خاطر جوانی و بی تجربه بودن نخواهیم داشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۴۱/پنجعلی_لیست_کی_روش_جای_بحث_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: