Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@10:20:38 GMT

کدام تیم بیشترین ملی پوش را دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۴۳/کدام_تیم_بیشترین_ملی_پوش_را_دارد

کدام تیم بیشترین ملی پوش را دارد؟

تیم فوتبال استقلال بیشترین تعداد ملی پوش را در جام جهانی 2018 خواهد داشت.
به گزارش صدای ایران پیش از این نام 7 بازیکن استقلال در لیست 35 نفره تیم ملی حضور داشت اما کی روش با خط زدن 3 نفر از آنها نام 4 بازیکن این تیم را در لیست نهایی تیمش قرار داد.
در لیست 35 نفره تیم ملی نام امید نورافکن در لیست رزرو تیم ملی قرار داشت که او در نهایت جام جهانی را از دست داد اما کی روش به جز این بازیکن ترجیح داد نام وریا غفوری و سیدحسین حسینی را هم از لیست مسافران جام جهانی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق در حالی افتاده است که وریا غفوری از بعد از جام ملت های آسیا در سال 2015 پایه ثابت تمام اردوهای تیم ملی بود ولی کی روش در تصمیمی عجیب ترجیح داد نام او را از لیست تیم ملی خارج کند.
اما کی روش تصمیم گرفت لیست خود را با روزبه چشمی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری و امید ابراهیمی تکمیل کند تا به این شکل استقلال بیشترین سهمیه را در جام جهانی 2018 داشته باشد.
گفتنی است بیت آشور از لیگ آمریکا هم از این لیست خط خورده است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۴۳/کدام_تیم_بیشترین_ملی_پوش_را_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: