Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@09:12:41 GMT

نبود حسینی در تیم ملی خنده‌دار است/ ایران با دو تساوی و یک باخت از جام جهانی کنار می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۴۶/نبود_حسینی_در_تیم_ملی_خنده_دار_است_ایران_با_دو_تساوی_و_یک_باخت_از_جام_جهانی_کنار_می_رود

نبود حسینی در تیم ملی خنده‌دار است/ ایران با دو تساوی و یک باخت از جام جهانی کنار می‌رود

خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: واقعا خنده‌دار و مسخره است که سیدجلال حسینی در لیست انتظار تیم ملی حضور دارد. شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با فهرست 24 نفره تیم ملی برای بازی با ترکیه که از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم و متاسفم هستم که یک بازیکن با کیفیت و با تجربه مثل سیدجلال که یکی از بهترین مدافعان حال حاضر لیگ هست، در لیست تیم ملی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص اینکه کی‌روش سیدجلال را در لیست استندبای گذاشته است، گفت: خیلی خنده‌دار است؛ نبود بازیکنی در تیم ملی که بود و نبودش در پرسپولیس اهمیت دارد جز غرض ورزی چیز دیگری نیست. فهرست استندبای یعنی اینکه کسی مصدوم شود تا بازیکنی جایگزین شود و اینکه می‌گویند هنوز مشخص نیست سیدجلال نبودش قطعی نیست، فقط امید واهی است. واقعا باید افسوس خورد که سیدجلال در لیست ۲۴ نفره تیم ملی حضور ندارد.
کاپیتان سابق پرسپولیس همچنین درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در خط دفاعی هم افزود: واقعا همینطور که لیست تیم ملی را نگاه می‌کنم برایم جای تعجب دارد. نمی‌دانم در جام جهانی چگونه می‌خواهیم بازی کنیم؟ وقتی وریا غفوری خط می‌خورد و رامین رضاییان و پژمان منتظری در دفاع راست بازی خواهند کرد، معلوم نیست کی‌روش در جام جهانی با چه روشی بازی خواهد کرد. به هرحال هرچه که هست فکر می‌کنم ایران با دو تساوی یک باخت در جام جهانی به کارش پایان خواهد داد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۴۶/نبود_حسینی_در_تیم_ملی_خنده_دار_است_ایران_با_دو_تساوی_و_یک_باخت_از_جام_جهانی_کنار_می_رود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: